KOMPLET Z PAZUREM


 Zadziorny zestaw to coś co było mi potrzebne czyli spódniczka z eko-skóry oraz bluzka z kilkoma wycięciami na ramionach, bo to chyba cała ja :) Po pierwsze uwielbiam czerń, po drugie bluzki na stójkach mają coś w sobie i czuję się w nich wspaniale, choć nie obyło się bez przygód w szyciu dlatego prezentuję Wam jej dwie wersje. Może zacznę od tego że uszyta jest z z tkaniny o nazwie SUPER JERSEY zużyłam na nią 1,2 cm o szerokości 1,5 cm. Podstawą do jej uszycia posłużył mi prosty model z BURDY NUMER 7/2005 MODEL 128 przerobiłam go tu i tam:) Początkowo wymyśliłam sobie wersję bez doszywanych pasków na ramionach ale po zrobieniu zdjęć uznałam że niestety widać mi w okolicach pachy marszczącą się skórę:) Trochę mi się ciachnęło przy wycinaniu linii od stójki aż po rękawy i żeby uratować sytuację oraz lepiej się w niej czuć, doszyłam paski przyciągające i tuszujące co nieco 😏 Z wiekiem różne rzeczy się dzieją ale niekoniecznie od razu muszę zrezygnować z powycinanych ciuszków, troszkę ulepszeń i już można wyjść do ludzi:):):) Dodatkowo ozdobiłam stójkę, doszyte ramiączko oraz dół rękawów kamieniami w delikatną panterkę choć miałam dylemat, naszywać  czy nie naszywać ale uznałam że zawsze mogę je odpruć jak mi się znudzą. Po modyfikacji od razu poczułam różnicę i  chyba nawet ozdobne kamyki lepiej wyglądają w tej wersji:) Do kompletu uszyłam skórzaną spódniczkę z BURDY NUMER 8/2005 MODEL 102 zużyłam na nią 0,7 cm o szerokości 1,5 cm. W tym modelu skróciłam jedynie karczek spódnicy ok 10 cm. Wykończona jest podszewką a dół podszyłam lamówką. Całość bardzo mi się podoba i w tym zestawie czuję się świetnie ale ocenę zostawiam Wam:):):)


Wersja bez pasków z przodu

Wersja bez pasków z tyłu












Komentarze

  1. Komplet naprawdę z pazurem, najpierw myślałam że to są naszyte ćwieki ;-) Zdecydowanie bardziej mi się podoba z doszytymi paskami na ramionach. Bardzo do ciebie pasuje taki styl, świetnie wyglądasz ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej jaki fajny z prawdziwym pazurem, wyglądasz rewelacyjnie i że z wiekiem coś się zmienia to wiadomo, ale u Ciebie jeszcze daleko do tych zmian, też uwielbiam czerń i super jersey, materiał wyjątkowy. Wyglądasz rockowo w tym zestawie i wersja z ramiączkami jest lepsza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, chorobcia, ale z Ciebie kocica! Wygladasz mega w tym zestawie, jeszcze czerń, odkryte ramiona sprawia, że w tłumie nie da się Ciebie nie zauważyć, rewelacja!!! Pięknie, całość przemyślana, dopracowana w każdym szczególe, nie będe oryginalna, przyznam, że z ramiaczkami lepiej, nie żeby coś tam wystawało...jak to napisałas, ale po prostu wyglada ciekawiej.
    Mam jeszcze pytanie odnośnie tkaniny, powiem szczerze, że szukam dzianiny na sukienkę, myslałam o dzianinie wiskozowej, czy ten super jersey to jest to samo czy to jest dzianina ITY ? Bo juz czasami sie gubię w tych zakupach internetowych, róznie nazywaja sprzedawcy. Gdzie kupowałas tkaninę? Czy jest przeźroczysta czy raczej kryjąca.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko bardzo dziękuję:) Odnośnie tego materiału to super jersey kupiłam w sklepie Textilmar i nie jest to dzianina wiskozowa raczej to drugie ITY a materiał nie jest przezroczysty. Ja go bardzo lubię bo się nie gniecie w ogóle i jest taki przyjemny i wygodny w noszeniu! Polecam

      Usuń
  4. Karimo, wyglądasz rewelacyjnie! Torpeda na całego, ta bluzka idealnie do Ciebie pasuje ;) Widać, że wiesz, co u Ciebie jest super ^^

    PS. mówił Ci ktoś, że masz ładne ramiona? :)

    Pozdrawiam,
    Sellene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Sellene:) Też tak myślę że pasuje do mnie jak ulał:) Ramiona często eksponuję bo również uważam że są całkiem ok a w pracy mam koleżankę która zawsze mówi że nie może się napatrzeć na moje wystające kości na dekolcie bo tak się jej podobają:):):)

      Usuń
  5. Ta bluzka jest fantastyczna i bardzo oryginalna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam tu przypadkiem... patrzę i oczom nie wierzę! Mi osobiście bardziej podoba się wersja bez pasków na ramionach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA