KOMPLET W GRANACIE+TOREBKA

Cały komplet w granatowym kolorze powstał przez przypadek jest on moim pierwszym w tej kolorystyce bo zawsze kupowałam tkaniny w czerni:) Najpierw powstał pomysł na bluzkę z żorżety którą kupiłam już dosyć dawno temu. Umyśliłam sobie że zrobię falbaniaste szerokie rękawki oraz łezkę na dekolcie a przód i tył prosty z zaszewkami na biuście. Na dole po bokach bluzki zrobiłam dwa rozcięcia a dekolt obszyłam lamówką ze skosu oraz ozdobiłam mieniącymi się kryształkami które tylko czekały aby je gdzieś naszyć:) Doły rękawów obrzuciłam overlokiem rulonowym. Następnie do bluzki musiała być spódniczka, wybrałam prosty krój z dwiema skośnymi zaszewkami. Uszyta jest bez podszewki bo chciałam taką lżejszą bez zbędnych warstw. Góra wykończona jest obłożeniem z tyłu wszyłam zamek kryty oraz zrobiłam rozcięcie na dole spódniczki tak jak w oryginale. Jak już miałam te dwie rzeczy to było pytanie co do tego hmmm nic nie pasuje:) aż tu nagle wygrzebałam zakopaną już odłożona na jesień mięciutką i elastyczną eko-skórkę od razu micha mi się uśmiechnęła😀😀😀 Pomyślałam idealna, kolor spasował jak ulał. Krój wybrałam szybko od razu wpadła mi w oko krótka kurteczka w Burdzie, co nieco w niej pozmieniałam, doszyłam baskinkę oraz wywijany kołnierz zrobiłam większy na dole a mniejszy na górze, reszta uszyta jest bez zmian. Brzegi kołnierza oraz baskinkę ostębnowałam a całą kurtkę wykończyłam podszewką wiskozową. To jak już była kurteczka to co z torebką???? Nie będę kupować kolejnej torebki pomyślałam nie ma szans i w desperacji wpadłam na to aby uszyć ją z resztek eko-skórki. Nie jest to moja pierwsza torebka bo kiedyś szyłam ich sporo szczególnie do sukienek wieczorowych. Poszło jak po maśle wykrój znalazłam szybciutko, kształt i wielkość spasowały mi idealnie a że ta skórka była dosyć miękka i wiotka, wszystkie części torebki podkleiłam podwójnie flizeliną to samo zrobiłam z podszewką. Wewnątrz zrobiłam dwie kieszonki, jedna na komórkę oczywiście a druga ciut większa na inne drobiazgi obie wykończyłam skórzanymi pliskami. Zapinana jest na jeden zatrzask który sama nabiłam, zobaczymy jak długo wytrzyma😜 Całą torebkę również ostębnowałam oraz doszyłam dwa uchwyty tak na wszelki wypadek hi hi hi Jak już miałam cały zestaw to teraz jakie buty??????????  Żadne nie pasują, jasny gwint jak by tu buty uszyć????  No niestety, musiałam dokupić😬 ładnie wyglądają, niedrogie, obcas idealny ale tak mnie otarły że hej. W pracy dziewczynom mój zestaw bardzo się spodobał i że torebkę też uszyłam to nie mogły uwierzyć. Zmieściłam do niej wszystko co potrzebne, jestem tak zadowolona i teraz chyba będę szyć torby do każdego kompletu:):):) Wszystkie szczegóły z jakich tkanin i wykrojów korzystałam podaję pod zdjęciami!!!! Miłego czytania i czekam na Wasze opinie:):):)
Kurtka powstała na podstawie wykroju z BURDY NUMER 5/2016 MODEL 121 Doszyłam do niej baskinkę oraz zmieniłam części kołnierza. Uszyta jest z eko-skóry kupionej w NATANIE https://sklep.supertkaniny.com/pl/p/Eko-SKORA-elastyczna-DELICATO-SOFT-Midnight-BLUE/7396 Zużycie materiału to 1.50 cm o szerokości 1.40 cm z resztek powstała torebka z BURDY NUMER 2/2009 MODEL 144


Spódnica powstała z wykroju BURDY NUMER 7/2012 MODEL 120 Uszyta z lekko elastycznej żorżety, kupiona z 5 lat temu nawet nie pamiętam gdzie ją nabyłam:) Zużycie materiału to 0.80 cm o szerokości 1.50 cm

Bluzka powstała z wykroju BURDY NUMER 9/2011 MODEL 134 dekolt i rękawy pochodzą z BURDY NUMER 7/2015 MODEL 103 Przerobiłam co się dało, łezka została ta sama oraz rękawy, reszta to zwykła bluzka z zaszewkami na biuście. Dekolt wykończony lamówką ze skosu oraz ozdobiony kryształkami Swarovskiego w kształcie skarabeuszy. Uszyta z błękitnej żorżety "CORSA" kupiona w sklepie TEXTILMAR Zużycie materiału to 1.20 cm o szerokości 1.50 cm

















Komentarze

  1. Шикарный комплект одежды получился.Я в восторге.Обожаю блузы такого кроя.Эти воланы просто улётные!!!Жакет и сумка замечательные.Какая же вы умничка!!! Всегда с удовольствием просматриваю ваши работы.Жакетик надо и для себя отшить.Спасибо за вдохновение! Удачи!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i jestem przeszczęśliwa że komplet sie spodobał :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne rzeczy, ale jestem zachwycona, bluzka wygląda super i ten granat bardzo Ci pasuje, każdy ciuch wyjątkowy, razem i osobno. Pokazałaś zestaw, który potrafi zachwycić. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuje za miły komentarz :) Komplet naprawdę przypadł mi do gustu i jest jednym z lepszych jaki udało mi się poskładać do kupy :))))) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wszystko jest przecudne ! Granat uwielbiam, więc tym bardziej jestem pod wrażeniem. Wszystko pieknie dograne, każda rzecz jest wyjatkowa. Każda rzecz chciałabym mieć u siebie :) Dla mnie cały zestaw jest doskonały !!! Wygladasz świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko, czuje sie świetnie w tym granacie i z pewnością będę więcej szyć w tej kolorystyce:) Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Rewelacja! Wszystko razem i osobno prezentuje się świetnie. Kawał doskonalej roboty. Torebka super, taka w sam raz. Wyglądasz rewelacyjnie.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuje i jest mi bardzo miło ze komplecik sie spodobał :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękny zestaw! Rewelacja tak osobno jak i w komplecie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, koszula jest boska. Bardzo lubię tą tkaninę z której uszyłaś bluzkę, a do tego jeszcze torebka! Petarda!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalwi bardzo dziękuje :) Tez lubię ta tkaninę jest taka lejąca i przyjemna w noszeniu a torebusia sama jestem zauroczona ! Pozdrawiam

      Usuń
  7. Rewelacyjny komplet, wszystko mi się w nim podoba, a najbardziej bluzeczka. Nie pomyślałabym że z wykroju tej sukienki będzie taka świetna bluzeczka ;-) Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kurtka z eko skóry.I do tego torebka . Wszystko odszyte perfekcyjnie.Podziwiam i gratuluję :)
    Mam pytanie, jakiej stopki i igły używa Pani do szycia eko skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i ciesze się ze komplet się spodobał:) A do szycia eko- skory używam zwykłej stopki oraz użyłam w tym wypadku igły do stretchu ponieważ ta skórka lekko sie rozciągała. Szyje na maszynie Pffaf Expression 4,2 posiada ona innowacyjny IDT system czyli zintegrowany górny transport materiału i dlatego nie potrzebuje zmieniać stopki bo szyje wszystkie tkaniny bez problemu tylko igły muszę pilnować aby były odpowiednie:)))))

      Usuń
  9. Шикарный образ в целом!!! Понравился элегантный темно-синий цвет, великолепно смотрится эко кожа с изменениями воротника в курточке и завораживающая блуза с супер красивыми воланами. Всего Вам доброго и новых творческих идей.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i cieszę się ogromnie że wszystkie moje rzeczy Ci się spodobały:)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawa stylizacja. Granatowy to ponadczasowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja żona ma podobne buty. Kupiliśmy je razem przez Internet na stronie domeno. Ja kupiłem wtedy eleganckie buty wizytowe i udało mi się tez wyhaczyć fajne sneakersy w promocyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA