AZJATYCKIE KLIMATY



Zamarzyła mi się kopertowa sukienka po przeszukaniu wszystkich wykrojów zdecydowałam się na uszycie sukienki z październikowej Burdy z 2015 roku. Wykrój spodobał mi się już dawno ale postawiłam na letnią wersję tej sukienki. Uszyłam ją z tkaniny kupionej w sklepie Textilmar podaję link https://sklep.textilmar.pl/szyfony-wzorzyste-szyfon-zorzetka-waterfall-blossom-p-12226.html zużyłam na nią 1.2 cm o szerokości 1.50 cm choć musiałam się sporo na głowić przy krojeniu bo Burda zaleca co najmniej 2.4 cm więc miałam nie lada wyzwanie przy krojeniu, zresztą to już normalne bo zawsze wymyślę sobie coś z materiału którego mam mało:)))  W mojej wersji zrezygnowałam z długiego rękawa i zrobiłam lekko poszerzony od samej góry oraz ze względu na małą ilość tkaniny zamiast wiązania jest zapinana na dwa guziczki. Dekolt obszyłam obłożeniem a dół oraz rękawy ściegiem krytym. Nie jestem do niej tak do końca przekonana, cały czas mam wrażenie że wyglądam trochę jak w szlafroku a'la kimono w japońskim stylu :) i miałam jej w ogóle nie pokazywać ale Mój mi powiedziała że jest bardzo ładna bo wyglądam jak taka Japonka. Najśmieszniejsze jest to, że dopiero teraz przeczytałam opis do tej sukienki w Burdzie i pierwsze co mi się rzuciło w oko to tekst " Prosto z Azji" czyli moje wrażenie było całkiem trafne bo krój oraz tkanina prezentowana w magazynie jest właśnie w azjatyckich klimatach:) więc ta sukienka chyba całkiem dobrze wpasowała się w orientalny styl, chyba muszę się do niej przekonać bo jakoś nie bardzo się w niej czuję sobą:)))) A co Wy o niej sądzicie, czy pasuje do mnie? Zdecydowanie jest inna niż wszystko co dotychczas uszyłam:)














Komentarze

  1. Przepiękna sukienka, Twoje obawy są lekko na wyrost. Wydaje mi się, że sukienka dzięki ślicznej tkaninie jest świetnym rozwiązaniem na te wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalwi dziękuję, faktycznie materiał mnie zauroczył:)))) Byłam już w niej w pracy i bardzo fajnie się w niej czułam, także się polubiłyśmy!

      Usuń
  2. sukienka jest fantastyczna! a ten materiał... obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest cudowna, nie wiem dlaczego masz takie watpliwosci w stosunku do niej, bo nie powinnaś mieć, wyglądasz super. I te spięte włosy idealnie do niej pasują.
    Chociaż doskonale Cię rozumiem, tez tak czasami mam, że coś uszyję , przymierzę i nie do końca mi się to podoba. w tym wypadku nie powinnaś mieć żadnych obiekcji, bo jest bardzo, bardzo super !!!
    A swoją drogą bardzo podoba mi się ten wykrój, ale mam tyle rzeczy w planie, że już sama nie wiem jak to wszystko ogarnąć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję, już w niej śmigam i bardzo fajnie mi ją nosi:))) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Sukienka naprawdę piękna i dobrze się prezentuje!
    Dobrze czasami mieć coś w innym stylu niż wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko i jestem tego samego zdania, przecież kobieta zmienną jest:))))

      Usuń
  5. Śliczna sukienka. Wyglądasz w niej super. Materiał świetny. Powinnaś w niej chodzić i nie odkładaj jej do szafy bo jest śliczna. Widzę że nie tylko ja szyję z polowy zalecanego materiału.
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Faktem jest że w Burdzie zawsze zawyżają ilość tkaniny na daną rzecz więc ja tam się nie patyczkuję i kroję zawsze na mój rozum, przeważnie wychodzi choć obłożenie do tej sukienki już kroiłam z podszewki i ostatnie części na pojedynczym materiale:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Sukienka jest śliczna i nie powinnaś mieć żadnych wątpliwości, tylko chodzić i się nią cieszyć. Kolory cudowne i wpasowane w lato. Mnie się bardzo podoba super kiecka :) Szukam też na kopertówkę wykroju od jakieś czasu, materiały kupiłam dwa ale nie mogę się zdecydować na model. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko:) Mały wybór w Burdzie kopertowych sukienek ale może coś znajdziesz:)

      Usuń
  7. Piękna sukienka, inna niż twoje dotychczasowe ale bardzo do ciebie pasuje. Mnie się w niej podobasz ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, nasycone barwy i wzór tkaniny :) Cudowna sukienka na lato a że trochę inna niż większość to chyba dobrze - zawsze coś nowego, jakaś inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna sukienka. Fantastyczny i dodający smaku nadruk na tkaninie. No i chylę czoła! Mnie się też zdarza gimnastykować przy krojeniu z powodu niedoboru materii, ale jak dałaś radę zamiast wymaganej ilości 2,40 zmieścić się na 1.20?! Podziwiam umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sama nie wiem jak mi się to udało ale tak to sobie rozplanowałam że wyszło a części rękawa kroiłam już na pojedynczym materiale :)))))

      Usuń
  10. Piękna sukienka! Idealna na lato, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka śliczna,podkreśla bardzo Twoją figurę .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Tobie żadna sukienka nie jest zwyczajna i ta również potwierdza tę regułę. Świetne kolory i fajny fason, czego chcieć więcej? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA