BLUZKA Z LUŹNYM KOŁNIERZEM

Bluzka z sierpniowej Burdy bardzo mi się spodobała i moją jesienno-zimową garderobę zaczęłam właśnie od niej, uszłam ją z bardzo milusiej i delikatnej dzianiny POLAR SOFT ECRU kupiłam ją w NATANIE nie widziałam jej już w ofercie niestety a jest bardzo miła i ciepła aż napiszę idealnie nadaje się na tego typu bluzeczkę. Niby takie nic a jestem z niej strasznie zadowolona, ogólnie lubię dopasowane rzeczy a w tym wypadku przymierzyłam i pomyślałam że taka luźna jest w sam raz. Szyje się ją ekspresowo głównie na overlocku, rękawy i dół podwinęłam na stebnówce i to by było na tyle😃 aha jeszcze jedna rzecz, długość zrobiłam z modelu 105 bo jednak wolę takie dłuższe bluzki w formie tuniki. Prezentuję ją w trzech wersjach ze skórzanym paskiem i kozakami, paskiem z dzianiny i zamszowymi kozakami oraz ze spodniami z BAWEGI i szpilkami. Którą wersje obstawiacie? Bo ja już mam swoją ulubioną😁
BURDA NUMER 8/2017 MODEL 104











Komentarze

  1. Wspaniała bluza wygląda pięknie, obydwie wersje przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje w każdej stylizacji! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu ta bluzka wpadła mi w oko, jak tylko otworzyłam tamtą burdę. Fajnie że ją uszyłaś, teraz mam potwierdzenie że warto się za nią zabrać. Ja wybrałabym pewnie zestaw z niebieskimi spodniami, ale podejrzewam że Ty masz innego faworyta :-) W każdym razie we wszystkich wersjach wyglądasz doskonale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Racja, zestaw z czarnym jest bardziej na luzie a z chabrowymi spodniami na elegancko a ja wolę jednak z czarnymi dodatkami 😁

      Usuń
  4. Bluzko/sweterek bomba !!! Jest piekny, świetnie Ci w takim kolorze. A wykrojem jestem coraz bardziej zauroczona, trezba wykorzystać do czegoś :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:) Wykroj jak dla mnie jest super nic tylko szyć😁

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz,bluzka jak z galerii.Oba zestawy są wspaniałe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka śliczna i ten golfik duży jest bardzo fajny, jak widać można wystylizować na różne sposoby i zawsze wygląda czadowo, ale to też dzięki twojej figurze. Piękne stylizacja :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA