PASIASTA SUKIENKA

Tą pasiastą sukienkę uszyłam z  DZIANINY OXYGEN RAINBOW, kupiłam ją niedawno w sklepie Textilamar i nie ma jej już w ofercie, niestety😞  Wykrój zrobiłam z Burdy bo bardzo spodobał mi się model z wrześniowego wydania. Górną i dolną część przodu skroiłam w całości ze względu na paski na materiale bo i tak by nie było widać tego cięcia.  Dziurę na jednym ramieniu zrobiłam tak jak w wykroju ale widzę teraz że nie było to konieczne bo jest mało widoczna choć mi się bardzo podoba właśnie z tym wycięciem. Z tyłu wszyłam zamek kryty, podwinęłam dół oraz rękawki na stebnówce ściegiem rozciągliwym, dodam że szyje się ją bardzo szybko bo była gotowa w jedno popołudnie, zużyłam na nią 140 cm dzianiny o szerokości 150 cm. Pięknie spasowała mi do płaszcza z aplikacją który uszyłam początkiem tego roku i nawet podszewka pod kolor 😁podaję link jak ktoś jest ciekawy https://sylwiaolek.blogspot.co.uk/2017/03/paszcz-z-aplikacja.html prezentuję ją w kilku wersjach z półbutami, szarymi i czarnymi kozakami i tak się zastanawiam która wersja jest najlepsza, doradźcie coś proszę?  


BURDA NUMER 9/2017 MODEL 108
























Komentarze

  1. Piękna tkanina! Wyglądasz zabójczo! Wow!😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sukienka niby prosta ale te paski są tak ładne, że przyciągają wzrok. Super z płaszczykiem i szpilkami ale czarne kozaczki też się fajnie zgrywają z całością. Wyglądasz jak zawsze ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Anetko ☺ Mnie też najbardziej podoba się za szpilkami później z czarnymi kozakami a na końcu chyba szare🤔

      Usuń
  3. Wspaniała sukienka, ładna tkanina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Dalwi no faktycznie materiał jest prześliczny i jeszcze jak sie przyjzysz z bliska to sie mieni bo ma wpleciona srebrną nitke😁

      Usuń
  4. Sukienka jest super, i ma piękne kolory, Do płaszcza wpasowała się idealnie. Trudno mi wybrać, ale chyba najbardziej podoba mi się ze szpilkami i czarnymi kozakami.
    Świetnie Ci w takich kolorach!
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko ☺ Mnie chyba również najbardziej podoba się za szpilkami oraz czarnymi kozakami :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Śliczna sukienka, mi się podoba z turkusowymi szpilkami albo szarymi kozakami. Też jakiś czas temu robiłam zakupy w Textilmarze i zastanawiałam się nad tą dzianiną ale w końcu kupiłam inna ale właśnie z myślą o tym wykroju ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Beata ☺ Czekam na Twoją wersję w takim razie, cieszę się że zdania są podzielone myślę że mogę nosić ją we wszystkich trzech zestawieniach ale najbardziej podoba mi się ze szpilkami tak jak większości 😁

      Usuń
  6. Wiesz, ta sukienka tak ładnie gra z dodatkami, że właściwie wszystkie wersje mi się podobają :-) Szpilki oczywiście na pierwszym miejscu, ale każda inna kombinacja jest też dobrze wygląda. Wyglądasz pięknie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja również uważam że szpilki najlepiej się komponują ale mogę nosić każdą wersję bez przeszkód ☺Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI