LADY IN BLACK

No tak w Anglii śniegu napadało więc szybko trzeba było skorzystać z okazji i zrobić kilka zdjęć moich nowych ciuszków zanim śnieg stopnieje😀 Tym razem prezentuję spódniczkę z eko-skóry którą kupiłam już dosyć dawno w Natanie podaję link https://sklep.supertkaniny.com/pl/p/Eko-SKORA-elastyczna-Stuttura-Black-Czarna/10682  przyznam że już od dawna chciałam być posiadaczką takiej skórzanej spódniczki i nie wiem co mi to tyle zajęło. Skorzystałam z gotowego wykroju Burdy nic nie przerabiałam w wykroju a szyło się ją po prostu doskonale. Ozdobiłam ją stębnówkami na szwach przodu i tyłu na pasku oraz na dole spódnicy. Z tyłu wszyłam zamek kryty a całość wykończyłam elastyczną podszewką. Uszyłam do niej również półgolfik z czarnej dzianiny którą również kupiłam w Natanie podaję link https://sklep.supertkaniny.com/pl/p/Dzianina-Swetrowa-Black-CZARNY/12373 ale nie polecam, ponieważ jak długo szyję to nie widziałam żeby dzianina tak się kleiła do siebie, dosłownie nie mogłam jej na stole ułożyć a szycie to był istny koszmar na szczęście jak jest blisko ciała to wszystko wygląda ok w dotyku jest bardzo miła i delikatna ale tak jak mówię lewa i prawa strona łapała się do siebie jak nie wiem co :))) Bardzo polubiłam mój nowy komplet i mam nadzieję że Wam również przypadnie do gustu😊 Pozdrawiam serdecznie!!!!
BURDA NUMER 8/2016 MODEL 129






















Komentarze

  1. Oj Kochana, czytasz mi w myślach :D Jak ja potrzebuję takiego golfika o spódnicy nie wspomnę, mam prawie uszytą od kilku miesięcy, tylko nie wszyłam podszewki :D i zapomniałam. Komplet jest totalnie w moim guscie, najlepiej przewiesiłabym go do swojej szafy :)
    A zimę masz piękną !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję bardzo:) Komplet jest świetny, uwielbiam go i nie wiem dlaczego dopiero teraz go uszyłam:)))

      Usuń
  2. Jest cudowny zestaw, oglądam te eko skóry od dawna i też nie wiem dlaczego jeszcze nie kupiłam i nie uszyłam. Teraz wiem, że w końcu się ogarnę, tak bardzo mi się podoba Twój zestaw, jest cudowny. Kolor czarny zawsze wygląda klasycznie i elegancko a Tobie w takim jest wyjątkowo ładnie :) Moja ostatnia paczka tkaninami tez cała praktycznie czarna. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko dziękuję :) Faktycznie nie ma to jak spódniczka skórzana bo ja jestem tak zadowolona z niej że hej, także szyj :))) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Klasa, klasyka i kwintesencja kobiecości. Sylwia, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No powiem Ci, że wiele razy myślałam nad tą spódnicą, ale jakoś żadna wersja materiałowa do mnie nie przemawiała. Twoja natomiast zachwyciła mnie od pierwszego spojrzenia, aż mam ochotę skusić się na to eko ;-) Całość super! A z tym futerkiem to już z Ciebie taki ... kociak :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna bardzo dziękuję:) Krój spódnicy jest świetny, polecam serdecznie!!!!

      Usuń
  5. Rewelacyjna spódnica i jak pięknie odszyta. Bardzo fajny zestaw i w czarnym ci bardzo do twarzy ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA