WĄŻ ZŁOCISTY

Z 1 metra tkaniny typu "chino" którą zakupiłam w Składzie Bławatnym podaję link http://skladblawatny.home.pl/pl/p/Waz-zlocisty-chino/1692 uszyłam prostą trapezową sukienkę. Wykrój pochodzi z bardzo starej Burdy praktycznie sprzed 20 lat ale wydawał mi się odpowiedni do tej tkaniny bo chodziło mi o całkiem prostą formę z zaszewkami. Zmiany jakie naniosłam to tylko dekolt zrobiłam mniejszy a reszta uszyta jest bez zmian. Sukienkę wykończyłam elastyczną podszewką. Dwa lata temu uszyłam kurtkę z eko- skóry ale nie pokazywałam jej jeszcze na moim blogu. Wykrój pochodzi z BURDY NUMER 6/2004 MODEL 115 w mojej kurtce nie robiłam kieszeni ani zamków w rękawach, dodałam karczki z wężowej skórki, złoty zamek i wykończyłam ją wzorzystą podszewką. Jak Wam się podoba taki zestaw?
























Komentarze

  1. Piękna sukienka. Prosta forma i bardzo atrakcyjny materiał tworzą świetne zestawienie. Do tego perfekcyjnie wykonana. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczkę pamiętam, a sukienka wyszła świetnie, muszę przyznać, ze fason bardzo dobrze robi sylwetce, wygladasz w niej tak drobniutko i delikatnie, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:) Masz rację, taki krój bardzo lubię i ostatnio ciągle szyłam tylko proste dopasowane formy a ten jest bardziej wygodny i też fajnie się prezentuje:) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jak to jest precyzyjnie uszyte, ech. Zestaw wyszedł super, taka sukienka ma mnóstwo zalet, prostota kroju i ciekawa tkanina to fajne połączenie. Dodatki jak zawsze perfekcyjne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ładna, nie wiem czy się nie powtarzam, ale do ciebie pasują takie motywy wężowe ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI