KWIATOWA BLUZECZKA

 Bluzeczka uszyta jest z dzianiny wiskozowej z ciut  przerobionego wykroju  BR NR 12/2013 MODEL 128. W tym wypadku raczej nie będę się rozpisywać bo taką bluzkę można uszyć bardzo szybko dosłownie zszyć boki i ramiona ja użyłam potrójny ścieg owerlokowy rozciągliwy do dzianin, podwinęłam rękawy, dół oraz wykończyłam dekolt na stebnówce również ściegiem elastycznym no i gotowe, wystarczy tylko jakaś ładna kolorowa dzianina i w szybkim tempie mamy nowy ciuch w szafie.










Komentarze

  1. Bluzeczka super, fason bardzo fajny i Twoja wersja bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale efekt! :-) Bardzo lubię ten model, szyłam z niego już parę bluzek i nawet swetrów, choć nigdy nie pomyślałam, że można skrócić rękawy i mieć bluzkę letnią - świetnie! No i dzianina! Jest rewelacyjna :-) Gdzie można taką lub podobną dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sonata:) Faktycznie jest to wykrój wielu możliwości a dzianinę kupiłam w sklepie internetowym Natan aż za 8 zł kupon nie wiem czy ją jeszcze mają ale jestem pewna że znajdziesz wiele innych w promocji:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bluzka super, takich bluzek na lato warto mieć więcej, a jeszcze jak tanio kupiony materiał i szybko sie szyje to w ciagu jednego i kilka mozna sobie sprawić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzeczka.
    Też szyłam i bardzo lubie ten wykrój. Z krótkim rekawkiem jest równie efektowny, jak nam wlasnie udowodniłaś :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI