WAKACYJNA SUKIENKA Z SZYFONU



Witam bardzo serdecznie po dłuższej przerwie, aż mi wstyd że nie było mnie tak długo bo z reguły staram się dodawać moje uszyte rzeczy na bieżąco, wynikło to z tego ponieważ cały sierpień i początek września poświęciłam na uszycie sześciu nowych kreacji na urlop. Dziś prezentuję pierwszą z nich którą jest ta oto sukienka, uszyłam ją z szyfonu który kupiłam w sklepie internetowym Textilmar. Wykorzystałam wykrój z Burdy który co nieco zmieniłam a mianowicie tył wydłużyłam do samej ziemi przez co sukienka jest zwiewna i przepięknie się układa, szczególnie w ruchu. Góra sukienki ma doszyty pasek w talii ponieważ chciałam ją nieco podkreślić bo nie przepadam za sukienkami zaczynającymi się pod biustem. Góra stanika jest  mocno usztywnionym specjalnym wkładem oraz wkładkami tak aby nie nosić biustonosza, niestety przy moim mikro biuście musiałam się nagimnastykować aby to jakoś wyglądało. Dekolt ozdobiłam podwójnymi ramiączkami jedna para idzie do tyłu a drugą zakładam na szyje przez co krzyżuje się na przodzie i powstały takie przekładańce :)))) Całość wykończyłam elastyczną żorżetą a że dół spódnicy jest krótszy z przodu to podszewkę zrobiłam przed kolano. Z resztek materiału powstała szarfa którą zawiązałam we włosy. Na jej uszycie zużyłam 2.5 metra o szerokości 1.5 metra. Przyznam że na urlopie sukienka zwracała uwagę i w drodze na kolację zebrałam kilka komplementów od przechodzących pań przez co było mi jeszcze bardziej miło a kolacja smaczniejsza:) Wkrótce reszta wakacyjnych kreacji jak tylko uporam się z pisaniem:) Zdjęcia robione w plenerach przepięknej i upalnej Jamajki przez co wcale nie było to takie łatwe i przyjemne :))) Pozdrawiam Was serdecznie !!!
BURDA NUMER 7/2017 MODEL 107












Komentarze

  1. Sukienka jest wspaniała, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie jesteś! Aż się stęskniłam za Twoimi uszytkami. Widzę że wypoczęłaś :) Sukienka świetna, zdjęcia obłędne, wyglądasz ślicznie :)

    Pozdrawiam Sell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sellene cieszę się że tęskniłaś i jak zawsze motywujesz mnie to działania:) POZDRAWIAM!!!

      Usuń
  3. Sylwia, jestem wprost oczarowana Twoją przepiękną kreacją. Ja naprawdę nie wiem, co mam więcej napisać, bo sukienka jest tak wspaniała, a Ty tak fantastycznie w niej się prezentujesz, że aż mi słów brakuje. Cudo nad cuda 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję za cudowny komentarz jestem prze szczęśliwa że sukienka Ci się spodobała :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Po przerwie powrót w wielkim stylu :-) Przepiękna suknia, przepiękna sceneria, śliczne zdjęcia. Wcale się nie dziwię komplementom, które dostawałaś, należały się. Naprawdę brakuje słów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oldanny bardzo dziękuję za miłe słowa które motywują mnie jeszcze bardziej:) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Sylwia, jestes mistrzynią w szyciu takich sukienek, co kolejna to piekniejsza ! Jestem zachwycona !!! Piekna tkanina, i piekna sukienka z niej wyszła, klimaty cudowne, opalenizna do pozazdroszczenia, rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję:) Skromnie Ci powiem szycie takich kreacji sprawia mi ogromną frajdę, sukienka jest naprawdę tak wygodna i zwiewna że z pewnością zabiorę ją na kolejny urlop:) i dziękuję za tak miły komplement:) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI