MALINOWA CZERWIEŃ

Po przejrzeniu styczniowej Burdy wpadła mi w oko ta oto sukienka a szczególnie rysunek techniczny mnie o tym przekonał że wykrój ma potencjał. Prosty dopasowany krój, ciekawie zmarszczona góra sukienki i rękawek za łokieć pomyślałam w sam raz coś dla mnie, właściwie to już długo czekałam aż coś ciekawego pojawi się w tym magazynie. Zamówiłam 1.5 metra malinowej żorżety z lycrą w Natnie https://sklep.supertkaniny.com/pl/p/Tkanina-Wizytowa-Elastan-ELEGANCE-Malinowy/16115  i wzięłam się za szycie:) Sukienka uszyta jest bez żadnych zmian w wykroju oprócz długości bo skróciłam ją ok 5 cm. Szycie szło całkiem dobrze ale model do łatwych nie należy i z marszczeniem na przodzie było trochę dłubaniny ponieważ mój materiał był dosyć gruby i gdybym szyła ją jeszcze raz to wybrałabym coś cieńszego i bardziej elastycznego. Tradycyjnie wszyłam zamek kryty z tyłu oraz wykonałam rozcięcie zakładane, całość wykończyłam resztkami elastycznej podszewki, góra czerwona a dół beżowy. Góra podszewki jest wykonana dosyć nietypowo i troszkę zrobiłam ją po swojemu czyli dekolt przodu podszewki obszyłam lamówką bo nie widziałam tam innego rozwiązania natomiast tył podszewki odszyty jest tak jak zwykle czyli do obłożenia dekoltu. Z sukienki jestem bardzo zadowolona, wykrój naprawdę godny uwagi, polecam serdecznie.
BURDA 1/2018 MODEL 118

























Komentarze

  1. Tak jak napisałam na FB sukienka jest fantastyczna !!! Kolor, krój... idealnie dopasowane. Bardzo udany projekt, taka nietuzinkowa sukienka w szafie, to zawsze taka perełka, która wzbudzać będzie zachwyt wśród ogladajacych :)
    Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś to Ty była na zdjęciach w Burdzie, to sukienka naprawdę zrobiłaby wrażenie :-) bo ta stylizacja z golfem w czasopiśmie to mi średnio leży. A jest piękna, wybrałaś śliczny kolor, zdjęcia detali budzą szacunek :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie 😊 Faktycznie w magazynie na modelce też mi się nie podobała ale rysunek techniczny mnie przekonał że warto ją uszyć 😉

      Usuń
  3. Świetna,podziwiam Twoje zdolności.Kolor tkaniny wyraźnie uwidacznia model i fason sukienki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA