SUKIENKA TYPU "WOREK" :)))


Ostatnio idę trochę na łatwiznę i szyję same proste i łatwe rzeczy jest to chyba mobilizacja do wykorzystania zaległych letnich materiałów bo nieubłaganie zbliża się koniec lata:) Z tkaniny SILKY LYCRA uszyłam sobie bardzo wygodną sukienkę typu "WOREK" :) pomyślałam że ten krój całkiem fajnie sprawdzi się w pracy i nie będzie ograniczał ruchów. Sukienka składa się aż z czterech części, połączyłam dwa wykroje z Burdy, góra to wykrój model 105 Br 5/2010 a dół to model 115 z Br 5/2018 i właśnie ta forma spasowała mi najbardziej bo jest krojona do trapezu i nie ma w talii aż tyle zmarszczonego materiału ja akurat zawsze obawiam się tych luźnych fasonów że będą zbyt obszerne i dodadzą centymetrów tu i ówdzie. Na szczęście wyszło całkiem dobrze sukienka ładnie faluje na wietrze i jest lejąca. W pasie wciągnęłam gumkę i dodatkowo uszyłam do niej szerszy czarny pasek z bawełny zapinany na haftki, ponieważ góra sukienki nieco obwisa po założeniu paska ładnie eksponuje talię. Zużycie materiału to 1.20 cm, tkanina kupiona w sklepie Textilmar.
GÓRA SUKIENKI BURDA 5/2010 MODEL 105

DÓŁ SUKIENKI BURDA NUMER 5/2018 MODEL 115









Komentarze

  1. Какие красивые платья у вас. Очень яркие расцветки, и вам идут!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sukienki szyjesz, czy ta silki wymaga podszewki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, bardzo się cieszę:))) Ja pod tą sukienkę nie dawałam podszewki bo materiał nie jest przeźroczysty także spokojnie można szyć bez: )

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI