ZAMSZOWA SZMIZJERKA

Moja pierwsza w życiu szmizjerka, uszyłam ją z dzianiny zamszowej nurek podaję link http://sklep.amstii.pl/produkt/nurek-zamsz-brudny-niebieski/ zainspirowała mnie sukienka Michaela Korsa, dosłownie rzuciłam wszystko co robiłam i od razu zabrałam się za szycie sukienki która mnie totalnie zauroczyła szczególnie jak zobaczyłam Chopre Prianke w zamszowej jasno niebieskiej sukience:))) Myślałam że wykrój znajdę szybko bo nie interesowałam się zbytnio takimi krojami wcześniej ale niestety nic nie spasowało do tego czego szukałam tak więc połączyłam kilka wykrojów z Burdy góra to model 123 z Br Nr 12/2001 dół BR NR 10/2018 model 103 rękaw z Br Nr 12/2004 Model 116 i pasek z Br Nr 9/2018 model 118. Nie było to łatwe musiałam sporo równać a rękaw to w ogóle nie wiedziałam czy spasuje w każdym razie poszło całkiem gładko i się udało. Szyło się super ale najbardziej bałam się o  idealną linię w talii po skróceniu żakietu, sporo równałam na wykroju na szczęście muszę przyznać że nie było problemu z szyciem i nie robiłam żadnych poprawek a pasek w talii spasował idealnie. Małym wyzwaniem to były kieszonki w górze sukienki, jeszcze takich nie szyłam wpuszczane w szwy z patkami do tego kolejne kieszenie w spódnicy już mi znane oraz sporo stebnówek wszystko szyłam na zwykłej stopce i maszynie nie wspomnę o rozporkach na rękawach i mankietach. Efekty na zdjęciach i muszę dodać sukienka jest bardzo wygodna ja osobiście uwielbiam tą dzianinę nurek jest rewelacyjna i do szycia i do noszenia. Sukienka wykończona jest żakardową podszewką do linii talii mam nadzieję że się Wam spodoba :) Pozdrawiam!
GÓRA Z BURDY NUMER 12/2001 MODEL 123

DÓŁ BURDA NUMER 10 /2018  MODEL 103























 INSPIRACJE- MICHAEL KORS I CHOPRA PRIANKA KTÓRA ZACHWYCIŁA MNIE SWOJĄ STYLIZACJĄ :)
























Komentarze

  1. Piękna sukienka, Piękna Ty!!! pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie odszyta ;-) Fajna sesja, pogoda dopisała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję cieszę sie ogromnie że sukienka się podoba 😊😘 Pozdrawiam

      Usuń
  3. Podziwiam kunszt szycia.Wszystko tak dokładnie dopracowane.Sukienka piękna brak słów.
    Piękne zdjęcia.Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Danusiu ślicznie dziękuję jestem bardzo szczęśliwa czytając tyle miłych słów raz jeszcze dziekuje za motywujący komentarz 😊😘 Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Świetna sukienka:) Perfekcyjnie uszyta. Bardzo ładnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka-marzenie, śliczna, super połączenie zamszu i fasonu szmizjerki. Podziwiam i precyzję szycia, i tę cudną podszewkę :-) Ale masz oko do dobierania fasonów i tkanin, które tak Ci pasują :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))) Cieszę się ogromnie i dodam że ja również jestem bardzo zadowolona z tej sukienki:))))) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI