PŁASZCZYK OVERSIZE

Płaszczyk z grudniowej Burdy 2018 od razu pojawił się na mojej liście do uszycia.  Nie czekałam długo bo już miałam materiał który kupiłam w sklepie Textilmar https://sklep.textilmar.pl/tkanina-welniana-davos-pirate-black-p12234  Ta tkanina wełniana jest bardzo miła w dotyku i przyjemna dla ciała, na zdjęciach z bliska można zauważyć że ma taki krótki włosek, często zdarzyło mi się kupić materiał który przy zetknięciu ze skórą aż kuł, ten muszę przyznać jest cudowny i bardzo jestem zadowolona z jego zakupu. Moja wcześniejsza peleryna z szalem była również z tego samego materiału tylko w niebieskim kolorze https://sylwiaolek.blogspot.com/2017/11/wymarzona-peleryna.html Moim zdaniem uszycie tego płaszcza jest bardzo proste ten model idealnie nadaje się do osób początkujących. W moim płaszczu dodałam kieszenie z jedną wypustką oraz wykończyłam go żakardową podszewką https://sklep.textilmar.pl/podszewka-wzorzysta-zakardowa-black-amsterdam-p10626 Dodałam ozdobne guziki i dwie zatrzaski od wewnątrz po prawej stronie zapięcia. Zużycie materiału to 2.30 cm o szerokości 1.50 cm podszewka ok 2 metry. 
BURDA 12/2018 MODEL 112




















Komentarze

  1. Jesteś geniuszem.Śliczny ten Twój płaszczyk,gustowny i taki modny.W burdzie tak ładnie się nie prezentował jak na Tobie.Powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Danusiu jest mi bardzo miło ze płaszczyk się spodobał, cieszę się niezmiernie:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Jak zwykle, jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności. Bez przerwy sprawdzam czy czegoś nowego nie uszyłaś i oglądam, podziwiam, wzdycham i żałuję, że sama nie mam choć odrobiny Twoich umiejętności krawieckich. Szyjesz przepięknie i dla mnie stanowisz wzór do naśladowania. Na razie trenuję swoją cierpliwość nad sukieneczkami dla 2-letniej wnuczki.Dziękuję za Twoje tak dokładne posty co do tkanin i form. Pozdrawiam.
    Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, bardzo ale to bardzo się cieszę że moja praca nie idzie na marne :) po to właśnie prowadzę bloga aby zachęcać do szycia jak najbardziej a trening czyni mistrza, i myślę że z czasem dojdziesz Zosiu do większej wprawy i uszyjesz jeszcze nie jedną rzecz dla dorosłej osoby, trzymam kciuki, powodzenia i pozdrawiam !

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI