PŁASZCZ Z EKO-SKÓRY I SUKIENKA Z WĘŻA

PŁASZCZ:                                                                                                                    MATERIAŁ: 2,5 metra eko -skóry- Textilmar https://sklep.textilmar.pl/skora-konfekcyjna-sparrow-p14508  2 metry podszewki elastycznej czarnej https://sklep.textilmar.pl/podszewka-z-lycra-czarna-p312  DODATKI: Zamek metalowy srebrny długość 48 cm, poduszki do ramion, nici.WYKRÓJ: Płaszcz uszyty jest na podstawie dwóch wykrojów z Burdy, dodatkowo góra została całkowicie zmieniona na kołnierz na stójce plus ozdobne zakładki. Dół przedłużyłam za kolano oraz ścięłam kawałek przodu po skosie aby grało mi to wizualnie z górą. Kieszenie uszyłam z jedną listewką, dodatkowo szwy wy- stębnowałam po obu stronach na milimetr aby ładnie leżały. Płaszcz uważam za bardzo udany chyba jeden lepszych jaki ostatnio uszyłam bo jest przede wszystkim  praktyczny, świetnie pasuje do spodni czy długich kozaków ale także do sukienek i do tego ten ciekawy kolor:) Fajnie też wygląda rozpięty lub zapięty z wyłożonym kołnierzem mam kilka opcji w noszeniu dlatego jestem z niego bardzo zadowolona :))))))                                                                                                                                                                  
GÓRA PŁASZCZA Z BURDY 11/2013 MODEL 117

DÓŁ PŁASZCZA BURDA 12/2016 MODEL 102

























 SUKIENKA:                                                      MATERIAŁ: 1.40 cm  żorżety https://sklep.textilmar.pl/tkanina-zorzeta-abstract-snake-skin-p14186  DODATKI: 9 guzików, nici. WYKRÓJ: Sukienka uszyta jest na podstawie wykroju z Burdy, zmieniłam tylko długość rękawa na krótszy oraz wykroiłam kołnierz zamiast stójki.         

SUKIENKA BURDA 10/2018 MODEL 103




PASEK Z EKO-SKÓRY: Dodatkowo uszyłam pasek do sukienki z małych ciętych po skosie resztek.





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI