SUKIENKA Z FALBANKAMI

 Materiał z którego uszyłam tą uroczą sukienkę z falbankami przeleżał dosłownie około pięciu lat, został kupiony w sklepie stacjonarnym w Bielsku- Białej. Już dawno doszłam do wniosku że nie ma się co śpieszyć i na każdą tkaninę przyjdzie swój czas, tak więc jak tylko zobaczyłam tą sukienkę w Burdzie to od razu wiedziałam że będzie ona właśnie z tego materiału, po tylu latach w końcu nadszedł jego czas😂 Wiedziałam również że w drobnym kwiatowym wzorze zgubią się te wszystkie detale i falbanki ale specjalnie mi to nie przeszkadzało:) i tak postanowiłam ją uszyć. Dokładnie nie pamiętam co to za rodzaj tkaniny, jest nie przezroczysty, lejący i praktycznie się nie gniecie. Do jej uszycia zużyłam około 1.60 cm materiału, wykończyłam ją podszewką do linii talii.  Korekty jakie dokonałam ( ostatnie zdjęcia) wysunęłam ciut wstawkę na prawym przodzie sukienki ponieważ lekko obwisała a że jest krojona po skosie to ładniej się układa jak jest bardziej naprężona. Co do dekoltu miałam pewne obawy bo takie łódki często odstają tu i ówdzie ale zwężenie na tyle nic by nie dało, wystarczy doszyć kawałek tasiemki na zatrzaskach z jednej strony i zamocować je do ramiączek biustonosza, wtedy dekolt jest bardziej stabilny. Wykrój jest rewelacyjny, polecam serdecznie:))))
BURDA 4/2019 MODEL 117

















Komentarze

  1. No kochana, sukienka pierwsza klasa. Ten fason jest świetny. Jestem zachwycona Twoją wersją.
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności sukienka, bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam ją w Twoim wykonaniu! Robiłam podchody żeby uszyć ten model i na razie się nie zapowiada, pewnie to lato minie szybciej niż ja kupię materiał :-) Ale widzę teraz że warta pracy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie☺️🤗🤗😘 faktycznie wykrój wart uwagi ja jastem nią zachwycona i chyba powtórzę ją w innej wersji😍

      Usuń
  3. Ładny kolor sukienki, w moim guście :) Tak w ogóle jakbyś szukała dodatków, typu butów to polecam sobie tutaj zerknąć https://butymodne.pl/seastar-na-plaskim-obcasie-p210.f128.html . Można znaleźć naprawdę ładne sandały, czy botki pasujące do tego typu sukienek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI