SUKIENKA Z SZYFONU IDEALNA NA WAKACJE


 Ta sukienka to w końcu skończony projekt z zeszłego roku. Wszystko miałam przygotowane, wykrój zrobiłam, materiał kupiłam tylko brakło mi lata na jej uszycie, obiecałam sobie że dokończą ją koniecznie zaraz na początku lipca i tak też się stało:) Sukienka gotowa i powiem Wam szczerze nie mogę się nią nacieszyć jest lekka jak piórko i cudowna w noszeniu, krój mój ulubiony bo z wiązaniem na szyję. Wykrój pochodzi z Burdy całość uszyta jest bez zmian w wykroju oprócz dolnej części sukienki którą wykroiłam ze skosu ponieważ zbytnio nie lubię marszczeń w talii. Jako podszewkę wykorzystałam gładki  szyfon który został mi z innej kiecuni😊 Materiał kupiłam w zeszłym roku w sklepie Natan chyba nie ma go już w ofercie, koniecznie jak będziecie mieć ochotę ją uszyć użyjcie szyfonu kreszowanego tak jak ja bo jest lekki jak mgiełka, sukienka przez to jest zwiewna i ślicznie się układa ja jestem nią absolutnie zafascynowana. Górę można wiązać na dwa sposoby układa się w obu wersjach bardzo ładnie. Co do szycia i wykroju to sukienka jest niestety dosyć pracochłonna, góra ma kilka warstw ale myślę że warto się pomęczyć:) Zużycie materiału to około trzy metry o szerokości 150 cm. Wybaczcie ilość zdjęć ale sesja tak bardzo mi się spodobała że nie wiedziałam które wybrać😁😀😘
BURDA 5/2018 MODEL 118
























Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA