SUKIENKA Z DRAPIEŻNYM AKCENTEM

Lato wciąż trwa jest ciepło a nawet upalnie 😀 więc cisnę z tym wyszywanie zapasów a że takie sukienki można uszyć w jedno popołudnie to tym bardziej zabrałam się za ten kupon który już od jakiegoś czasu zalegał mi w szufladzie. Jersey ten był bardzo ciekawy jeżeli chodzi o rozmieszony zygzakowy wzór panterki oraz fabryczny brzeg ułożony w formie pasów, patrząc na niego widziałam tylko długa suknię co nie bardzo mi pasowało bo gdzie ją nosić tak naprawdę o tej porze roku. Natknęłam się przypadkiem na sukienkę z sierpniowej Burdy i nagle mnie olśniło a co gdyby spróbować uszyć własnie tą 😍 Przyznam że krojenie zeżarło mi kilka godzin bo postanowiłam zrobić pasy w pionie do tego góra przodu jest skrojona z całości co wyszło akurat na dobre. Co myślicie? Mnie się bardzo podoba taka luźna zwiewka wyszła z panterkowym akcentem:) Materiał ze sklepu Natan kupiony już jakiś czas temu. Zużycie materiału to około 150 cm ze względu na wzór a z gładkiej tkaniny możecie ją uszyć z jednego metra.
BURDA 8/2000 MODEL 127 








Komentarze

  1. Wyszło rewelacyjnie! Zdolniacha z Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cętki to nie moja bajka, ale wyszło szałowo. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykorzystany wzór na tkaninie!I jak zwykle na pięknej modelce wszystko super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest fason sukienki, który chodzi mi po głowie od lat 😍 teraz wiem, ze pójdzie na warsztat na jakąś jesienną sukienkę. Twoja jest super, bardzo podoba mi się to połączenie wzoru na tkaninie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko bardzo dziękuję, sukienka jest super także nie zwlekaj z szyciem:)))

      Usuń
  5. Cudo,prześliczna.Połączenie wzorów wykonałaś idealnie,jestem pełna podziwu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI