SUKIENKA Z WIĄZANIEM I STÓJKĄ


Burda 1/2020 jest po prostu rewelacyjna a w szczególności pod względem sukienek, jest w niej tyle świetnych modeli że nie wiedziałam od którego zacząć. Niedawno prezentowałam Wam klasyczną czarną a dziś mogę się pochwalić kolejną sukienką. Wybrałam tym razem model 105 w którym zmieniłam co nieco. Zamiast zaszewek zrobiłam cięcia, górę ciut wydłużyłam ponieważ jest to model dla osób niskich. Materiał który wybrałam trochę przeleżał jest to Punto Milano ale że był taki nijaki połączyłam go z czarną zamszową dzianina nurek, ostatecznie bardzo spodobało mi się to połączenie i efekt końcowy bardzo mnie zadowolił. Dodatkowo uszyłam do niej pasek który ładnie podkreśla talię a wiązanie na stójce ozdobiłam srebrna metalową klamrą. Sukienka nie posiada podszewki ponieważ dzianina jest bardzo przyjemna w noszeniu bez dodatkowych warstw. Zużycie materiału na tą sukienkę to około 180 cm 
BURDA 1/2020 MODEL 105




Czuję się w niej wyśmienicie jest bardzo wygodna i powiem Wam nie ma to jak sukienka z dzianiny💖 










Pasek jest przymocowany na stałe do sukienki w kilku miejscach, zapina się na haftki.


Komentarze

  1. Piękna sukienka,jak zawsze idealna.Najważniejsze że Ty się w niej dobrze czujesz.
    Gratuluję w ostatnim wydaniu burdy pochwał i miłych komentarzy.Chyba oprócz mnie nie ma większej fanki wykrojów z burdy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest piękna zresztą jak wszystko co szyjesz. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętności. Napisz mi proszę na jakiej stębnówce szyjesz każdy projekt jest pięknie odszyty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 🤗 miło mi to słyszeć, szyję na maszynie Pfaff quilt expresion 4.2

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI