DWURZĘDOWA SUKIENKA

Dwurzędowa sukienka to mój kolejny projekt, który marzył mi się już od wiosny ale pomyślałam że uszyje ją dopiero na jesień. Sukienka jest po prostu świetna i jestem w niej totalnie zakochana. Do jej uszycia wybrałam zwykły czarny materiał który akurat miałam na stanie, podaję link - https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Tkanina-elastyczna-czarna-Elegancka-Biuro/19114 O ile pamiętam to miałam z niego szyć spodnie i kupiłam go tylko 130 cm, tak więc krojenie było nie lada wyzwaniem. Musiałam skroić obłożenie z dwóch części, natomiast wszystkie wewnętrzne części stójki, obłożenia pach, pagony oraz wnętrze kieszeni wykończyłam czerwoną bawełną choć to już był mój zamierzony cel. Co do kroju uważam że jest dobry ale dół sukienki moim zdaniem jest za wąski w stosunku do góry, gdzie na biodrach sukienka jest bardzo dopasowana a w talii luźna i tutaj musiałam ją nieco zwęzić na każdym szwie ponieważ nie chciałam aby mocno była zmarszczona pod paskiem. Sukienka wykończona jest elastyczną podszewką. Koszt uszycia tej sukienki wyszedł dosłownie tak niski, że aż sama nie mogłam uwierzyć, bo tylko 7.5 funta, no kto by pomyślał. Tkanina, podszewka, guziki które lata już leżały i resztki bawełny. Materiał kupiłam w cenie promocyjnej jakiś czas temu więc dlatego tak tanio wyszło :)
|BURDA 4/2018 MODEL 104





Pasek uszyłam z totalnych resztek i jest dużo węższy niż powinien ale akurat mi to odpowiada 😊









Materiał jest bardzo plastyczny w szyciu, idealny na spodnie, sukienki i żakiety.




















Co do wykończeń to ja akurat preferuję podszewki, obszywanie szwów lamówką to dla mnie absolutnie nie wchodzi w grę i nie wiem dlaczego ale nie potrafię tego zmienić. Poza tym uważam że podszewka ma sporo plusów, tuszuje niedoskonałości, nie klei się do rajstop jak je oczywiście nosimy 😉bo ja mało co😂😂😂😂





Aby sukienka ładnie wyglądała w środku, przy podszewce postanowiłam dodać czerwoną lamówkę ze skosu. 

Podszyte elementy czerwonym materiałem są minimalnie widoczne i przyznam bardzo mi się to podoba.


Komentarze

  1. Piękna sukienka,ponadczasowa klasyka i te wykończenia. Ja również preferuję podszewki bo ładnie i estetycznie wykańczają projekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Sylwio wyróżnienia w październikowej burdzie. Zasłużenie należą Ci się wszelkie nagrody. Szyjesz przepięknie i również przepięknie prezentujesz to, aż chce się naśladować.
    A sukienka piękna, a Ty w niej.
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Zosiu, miło mi to słyszeć :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI