SUKIENKA Z SUPŁEM

Prosta i zarazem ciekawa sukienka z marcowej tegorocznej Burdy była na mojej liście "must have " doczekała się realizacji dopiero teraz. W magazynie została zaprezentowana z wężowego materiału który jest totalnie w moich klimatach ale jak widzicie moja została uszyta z czarnej dzianiny, ponieważ u mnie czarnych sukienek brak, mam tylko jedną zwykłą do pracy i jedną błyszczącą na wyjście co kategorycznie jest za mało 😃 Materiał który wybrałam do jej  uszycia to dzianina Punto w prążki którą kupiłam w sklepie Supertkaniny. Co do wykroju to szyło się bardzo dobrze wykrój jest dosyć prosty, jedyną skomplikowaną operacją jest supeł na przodzie, dla ułatwienia napiszę co w pierwszej kolejności trzeba odszyć. Najpierw zaprasowałam obłożenie górnej części przodu następnie zszyłam środkową część przodu od dołu i zakończyłam powyżej nacięcia tam gdzie schodzi się linia zaprasowania obłożenia na dekolcie. Połączyłam górę z przodem do zaznaczonych nacinek, ale UWAGA : tylko jednego boku, następnie przełożyłam przez otwór górę przodu tak aby powstał supeł i dopiero wtedy łączymy drugą stronę boku przodu. W Burdzie jest to dosyć dobrze opisane ale ja zszyłam obie naraz w pośpiechu i supeł nie wyszedł niestety za pierwszym razem i musiałam pruć. Sukienka nie posiada zamka ponieważ materiał jest bardzo rozciągliwy i bez problemu wchodzi przez głowę. Dekolt zamocowałam na stałe aby się nie nie rozchodził. Skróciłam ją na długości około 10 cm. Zużycie materiału to 160 cm o szerokości 150 cm. Dodatki: Nici. Koszt materiału: 25 złotych.

              BURDA 3/ 2020 MODEL 118
 






Sukienka ma bardzo fajny swobodny krój, polecam serdecznie💓








Komentarze

  1. Super sukienka! Bardzo elegancka i szykowna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanka Twoich uszytków cudnie szyjesz podziwiam i zazdroszczę i zdolności.Czy ta suneneczka jestna podszewce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, miło mi to słyszeć ❤😘😊 sukienka jest bez podszewki, ponieważ nie było takiej potrzeby 😊 poza tym przy takim kroju zbyt dużo warst materiału tam gdzie jest supeł nie układała by się dobrze.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA