PŁASZCZYK DLA MAŁEJ KSIĘŻNICZKI

 Całkowicie przepadłam i pochłonęłam się szyciem dla tej młodej damy, w moim pudełku z resztkami znalazłam sporo ładnych kawałków tkanin, tak jak np. ten liliowy flausz z kaszmirem do którego idealnie spasowało futerko i tak z wykroju Burdy 12/2019 model 129 powstał ten śliczny płaszczyk dla małej modelki😊😍 Nie mogę się nacieszyć jak ona w tym słodko wygląda 😀 Dziewczynka ma prawie dwa latka ale że płaszczyk jest luźny i poszerzany to wydaje mi się że będzie mieć go jeszcze na drugi sezon, do tego zostawiłam większe zapasy na rękawkach które można będzie wydłużyć. W wykroju nic nie zmieniałam, płaszczyk uszyty jest na podszewce. Jak Wam się podoba ? Czekam na Wasze opinie w komentarzach💓
BURDA 12/2019 MODEL 129



Zobaczcie tylko jak pięknie pozowała ta mała modelka :)



Kieszonki koniecznie musiały być, na smoczek idealne 😁😀😆😆😆😆





Obłożenie i wewnętrzną stronę stójki skroiłam z beżowej wełenki.

Kołnierz z futerka powstał z wykroju powiększonej stójki płaszcza, jako wiązanie dodałam satynową wstążkę. Nie jest przyszyty na stałe, można go odpiąć i nosić płaszcz bez kołnierza.
Wykończony jest wiskozową podszewką
Jako zapięcie użyłam ozdobne zatrzaski przez co płaszcz nabiera luksusowego wyglądu.





















Komentarze

  1. Widać ze właścicielka płaszczyka zadowolona �� a to najważniejsze, to jak z gotowaniem, jak widać że innym smakuje to jest od razu dwa razy większa ochota na spędzanie czasu w kuchni, nie dziwię się że przepadłaś ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest ta Mała Księżniczka a płaszczyk to arcydzieło, zresztą jak wszystko co wychodzi spod Twojej maszyny.Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA