SUKIENKA Z BUFKAMI

Tak już od dawien dawna planowałam uszyć sobie kopertową sukienkę z takim łezkowym dekoltem, do tego zafascynowana bufiastymi rękawami które są teraz modne na potęgę postanowiłam połączyć taką kombinację razem. Jako bazę użyłam model 117 z Burdy 2/2019 jest to świetna forma która ma bardzo dobrze skonstruowaną spodnią warstwę założenia kopertowego ( możecie zobaczyć foto na manekinie w dalszej części postu) teraz nie wyobrażam sobie szyć inaczej i tylko w ten sposób będę modelować wykrój na kopertówki. Na przodzie góry sukienki stworzyłam taką sobie łezkę, która zakończona jest pętelką i małym supełkiem, zrobiłam go z kawałka tkaniny krojonej po skosie, następnie zaplątałam go kilka razy. Rękawy powstały z modelu 123 z Burdy 2/2018 są również świetne i bardzo komfortowe w noszeniu, mają szew który idzie po środku rękawa od główki do dołu, dlatego też są tak fajnie wymodelowane, zwężają się w łokciu a na dole są bufiaste. Materiał który wybrałam do jej uszycia to tkanina o nazwie BARCELONA ze sklepu Textilmar. Sukienka wykończona jest podszewką wiskozową z dodatkiem jedwabiu, również od Textilmar. Zużyłam na nią 2 metry i jak zwykle zostały mi tylko strzępy 😊😄 Co myślicie o takim kroju i  jak Wam się podoba to co uszyłam?  Czekam na opinie w komentarzach 🥰🥰🥰❤❤❤❤ 
RĘKAWY BURDA 2/2018 MODEL 123

BAZA BURDA 2/2019 MODEL 117


Zrobiłam kilka zdjęć z kozakami i szpilkami, będę ją mogła nawet nosić latem do sandałków, uważam że jest bardzo uniwersalna na różne pory roku.













Mankiety są podszyte ręcznie od lewej strony.
Tutaj dokładnie pokazuje jak wymodelowana jest spodnia warstwa założenia, jak dla mnie jest to świetne rozwiązanie👌👍👍👍










Tam gdzie kończy się łezka ulokowałam mały zatrzask tak aby dekolt się nie rozchodził.


A tutaj zdjęcie dla Wszystkich co pisali że płaszcz powinnam nosić na lewej stronie 😂😂😂😂 proszę bardzo, prezentuje się tak👆👇


Komentarze

  1. Przepiękna sukienka, odszyta na medal, super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, faktycznie może być na różne pory roku, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wszystko pięknie i idealnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka. Wracam raz po raz do tego posta, żeby pooglądać zdjęcia (szczególnie wnętrza ). Masz może gdzieś na blogu opisane jak wszywasz podszewkę do sukienek z rękawem? Nigdy tego nie robiłam i się głowię jak to się robi. Szczególnie wykończenie przy rękawach mnie interesuje, bo rozumiem, że najczęściej rękawy są tylko z materiału, bez podszewki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję Ci bardzo, niestety chyba nie mam dokładnie opisane, w każdym razie podszewkę do sukienek z rękawem wszywam tak że, rękaw musi być wszyty do zamocowanej już podszewki z sukienką czyli podkroj pachy w sukience i w podszewce musisz zszyć najpierw razem, musi to być zrobione dokładnie aby nic nie ciągło, na gładko, do takiej pachy wszywasz rękaw i później obszywasz go lamówką.

      Usuń
  5. Super stylizacja! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kozaki, poda mi się ich kolor. Ja mam klasyczne czarne kozaki, też są takie długie. Kupiłam ostatnio również na zimę eleganckie botki na specjalne wyjścia z mężem. Obie pary butów są bardzo wygodne co jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI