SUKIENKA NA STÓJCE- BURDA 11/2022/102

Historia tworzenia tej sukienki będzie raczej krótka ponieważ szycia w niej było niewiele. Model 102 z Burdy 11/2022 bardzo mnie zafascynował, kiedy tylko dopadłam odpowiednią tkaninę od razu zaczęłam działać. Materiał który użyłam do zrealizowania tego projektu to Barcelona ze sklepu Textilmar, bardzo ją lubię i chyba już Wam o tym pisałam ☺️😊 Wybrałam oczywiście po raz setny zwierzęcy wzór ale co zrobić jak się ma obsesję na ich punkcie🙈🐆🐆🐆 Szyło się ją bardzo dobrze, nie robiłam żadnych modyfikacji wykroju, jedynie dodałam do niej podszewkę bo uważam że ubrania lepiej leżą i lepiej się noszą. Krój jest bardzo ciekawy, stójka, zakładki na szwach ramiennych oraz delikatne marszczenie w talii, te detale od razu zwróciły moją uwagę.
BURDA 11/2022 MODEL 102


Zużycie materiału na tą sukienkę to około 170 cm o szerokości 150 cm. Podszewki potrzebujemy nieco mniej około 150 cm ja użyłam elastczną wiskozową z jedwabiem jest cudna i miła w dotyku, naprawdę polecam 👌

Bardzo fajnie leży i jest wygodna, na co zwróciłam uwagę to że dół sukienki nie jest zbyt szeroki i chyba właśnie taki bardziej mi pasuje niż te mocno rozkloszowane spódnice 😊









Paseczek uszyłam ze skóropodobnej dzianiny, bardzo lubię wszystko sama robić i wykorzystywać każdy kawałek materiału jaki mi zostaje 😃☺️ 
Metki które zamówiłam jakiś czas temu są bardzo praktyczne bo mam ich dwa rodzaje,  czarne i beżowe, w zależności od tego co szyję staram się je wszywać tak aby pasowały do danego garmentu.


Podszewka wszyta jest tylko do linii pach, rękawów nigdy w sukienkach nie wykańczam podszewką bo uważam że jest to raczej zbędne. Lamóweczka wystarczy do obszycia i wszystko pięknie wtedy wygląda 👌😊
Dół tradycyjnie podszyłam ręcznie a w podszewce mereżką.



I kolejna sukienka do pracy gotowa, wyszła taka jak lubię🤩 przewiduje również ją nosić wiosną i latem do sandałek bo w Anglii to nigdy nie wiadomo jaka będzie pogoda 🤷‍♀️



Jak Wam się podoba? Czekam na Wasze opinie w komentarzach 🥰🥰🥰


Mała modelka która uwielbia pozować też wybrała się ze mną na zdjęcia🥰📸📸📸 mamy razem dwie foteczki😃



Komentarze

  1. Witam Pani Sylwio :) Niezmiennie mnie ( i na pewno nie tylko mnie) Pani inspiruje. Wszystko co Pani szyje jest tak perfekcyjnie wykończone ! Z przyjemnością oglądam i czytam Pani posty. Cudeńka tu są!!! Daleko mi do takiej perfekcji.... Pozdrawiam i czekam (na pewno nie tylko ja), na następne super posty:):):) Dana D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Dana 🥰😀 cieszę się przeogromnie ❤❤❤Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Uwielbiam podziwiać Twoje dzieła 😍 Precyzja w każdym calu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :) Wzór zwierzęcy jest zawsze na czasie i popieram Twój wybór:) Cieszę się, że podałaś ilość materiału, zabieram się do tej sukienki i będzie to pomocne. Wyglądasz rewelacyjnie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Anetko, bardzo fajna sukienka także uszyj sobie bez zastanowienia 🥰😊😃❤❤❤

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI