BIAŁO CZARNA SUKIENKA W KRATĘ

 

Ogólnie nie przepadam za tkaninam w kratę, w całym moim życiu uszyłam dla siebie dwie sukienki. Pierwsza była kopertowa w beżowo- czarną kratkę ale prawie w ogóle w niej nie chodzę, druga to ta którą teraz prezentuję i tutaj już lepiej przemyślałam jak ją uszyć. Wykorzystałam już sprowadzony wykrój z którego uszyłam letnia sukienkę bo byłam z niej niesamowicie zadowolona, podaję link- https://sylwiaolek.blogspot.com/2020/06/koralowa-zebra.html Bazą był model 122 z Burdy 7/2014 do którego dodałam rękawy z modelu 142 z Burdy 8/2011. Górę i dół przodu sukienki skroiłam razem, nastepnie godet który powinien być wszyty do bocznego szwu wpasowałam w przednią i tylnią część lewego boku, jak dla mnie wygląda to lepiej i tworzy całość. Wszystkie elementy skroiłam po skosie i że sukienka ma sporo różnych zakładek to żyje swoim życiem dlatego też jakoś specjalnie nie spasowywałam kratki, jedynie godet na przodzie wszyłam tak aby kratka się zgadzała. Sukienka uszyta jest z tkaniny o nazwie BELLAGIO ze sklepu Textilmar, w obecnej chwili nie jest dostępna. Wykończyłam ją białą podszewką wiskozową z jedwabiem również od Textilmar.  Zużycie materiału to około 2 metry.
BAZA BURDA 7/2014 MODEL 122

RĘKAW BURDA 8/2011 MODEL 142



Wykrój posiada dwie modelujące zaszewki z tyłu przez co ładnie jest dopasowana. Zamka nie wszywałam bo było to zbędne, ubiera się ją całkiem dobrze, gorzej za to było założyć ją na manekin 🤭🫢

 
Bardzo się starałam przy krojeniu aby wszystkie elementy zmieścić bo miałam tylko 2 metry tkaniny a wszystko było krojone ze skosu,  także kombinowałam jak koń pod górkę 😆🤔



Muszę przyznać że rękawy są świetne, krojone po skosie dają wygodę i ładnie się układają🥰



Tkanina jest bardzo ładna i ciekawa ale strasznie się zaciąga 😔
Szwy w rękawach i pachach oblamowałam lamóweczką z podszewki.


Dół sukienki również podszyłam lamówką i wykończyłam ręcznie ściegiem krytym, podszewkę natomiast mereżką.






Asymetryczny dół też daje ciekawy efekt, ubolewam tylko nad tym że bardzo mało jest wykrojów tego typu w Burdzie a ja uwielbiam takie fasony 🤩❤






Jak Wam się podoba? Czekam na Wasze opinie w komentarzach 🥰❤❤❤ Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Jest cudowna ❤️😍 dawno nie podobała mi się żadna sukienka tak bardzo. Krata tu pasuje jak ulał, przez ten deseń jest efekt WOW! Zachęciłaś mnie do uszycia tego modelu 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beatko, jestem mile zaskoczona że Ci się podoba 😀😀😀🤗😍🥰❤

      Usuń
  2. Niech Twój wieczór będzie niezapomniany w naszych rozświetlających sukienkach wieczorowych
    Sprawdź nasze najnowsze modele i błyszcz na każdej imprezie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI