TUNIKA


 Od jakiegoś czasu chodziła za mną tunika którą można nosić do spodni lub leginsów, którą również będę mogła wykorzystać jako strój plażowy. Nieuniknione było przeszukanie prawie wszystkich magazynów jakie mam i byłam zmuszona wrócić aż do 1998 roku w którym to właśnie znalazłam idealny model brakowało mi jednak rękawa, pomyślałam że do spodni będzie bardziej praktyczna z rękawkiem 🙂 Do tego modelu jak widzicie wybrałam poszerzony rękaw który znajdziecie w niejednej Burdzie ja akurat nie pamiętam z której dokładnie szylam. Do uszycia wykorzystałam szyfon kupiony w https://www.minerva.com/mp/1287820/sheer-chiffon-fabric-brown-beige Zamówiłam go 2 metry i to okazało się w sam raz na ten projekt 👌 z reguły zawsze brakuje mi tkaniny bo wymyślam takie rzeczy na które mi nie starcza i później muszę kombinować 🤷‍♀️ po drugie nie lubię zostawiać dużych kawałków ponieważ nie lubię szyć z tych samych tkanin🫢 
BURDA 7/1998 MODEL 116

Tuniczka prezentuje się całkiem ciekawie, prawda? Chyba to ten tygrysi wzór nadał jej drapieżnego charakteru🐅🐅 Jestem z niej zadowolona bardzo🥰🥰🥰









Kilka słów o wykończeniu górnej części tuniki. Lamówką ze skosu obszyłam dekolt oraz przody góry aż do talii, dodałam guziczek z pętelką jako zapięcie.
Wiązanie uszyte jest po długości tkaniny i przeważnie zawsze tak robię,  ponieważ krojone po skosie różnie się zachowuje i nie jest to potrzebne według mnie, co za tym idzie to również oszczędność materiału.  
Dół, rękawy oraz rozcięcia podszyte są na około 0,5 mm
Końce wiązania ozdobiłam pięknymi końcówkami, uwielbiam takie detaliki, zawsze mam zapas przeróżnych dodatków które później mogę wykorzystać😊😊😊 







Jak to w Anglii wiało nieziemsko, także tunika fruwała na wszystkie strony 😆😆😆😁



Jak Wam się podoba? Mam nadzieję że  bardzo 😃😄😉 i zapraszam wkrótce na nowe posty, w planach mam sporo sukienek, jedna przepiękna z włoskiej jedwabnej krepy jest już prawie gotowa, zostało mi kilka deltali do skończenia 🥰 Pozdrawiam i zapraszam ponownie ❤️❤️❤️


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI