WAKACYJNA SUKIENKA W KOLORZE FUKSJI


 Witam serdecznie po dłuższej przerwie 🥰🥰🥰  chciałam się z Wami podzielić kolejnym projektem. Sukienka ta została uszyta specjalnie na listopadowe wakacje w tropikach. Tym razem nie szalałam z wzorami tylko po prostu wybrałam piękną żorzetę w jednolitym kolorze, tak na marginesie tkanina jest kupiona w sklepie Textilmar. Materiał ten wydał mi się idealny na sukienkę z Burdy którą już kiedyś szyłam, model 114 z Burdy 7/2004, stary dobry wykrój który już nie raz miałam na tapecie 😃 Zdecydowałam że w tym wypadku nie będę nic kombinować z formą, tylko uszyję model oryginalny. Wersja tej sukienki bardzo mi przypadła do gustu, wykrój jest prosty ale ciekawy, dodałam do niej tylko paseczek z ozdobną klamrą kupioną również w Textilmar. Podszewki nie dawałam bo później strasznie gorąco w tych warstwach materiału, zresztą układa się super właśnie bez. Będzie to chyba jedna z moich ulubionych sukienek wakacyjnych💜 czułam się w niej rewelacyjnie 🤗
BURDA 7/ 2004 MODEL 114

Zdjęcia są jakie są, niestety tylko telefonem zrobione, dosłownie aż wstyd, bo aparat zabrałam ze sobą, tylko nie bardzo mi się chciało sesje planować, ponieważ dosyć wcześnie robiło się ciemno a wiecie jak to jest na urlopie aby z wszystkiego skorzystać to na nic nie było czasu. Na manekinie zrobiłam kilka dobrych ujęć z bliska, także można się przyjrzeć detalom.



Elementy krojone są po skosie, także zużycie materiału to około 150 cm.










Lamówką obszyte są pachy i wiązanie z tyłu, dół sukienki podszyty jest ręcznie.
Różnorakie wody uwielbiam także wiedziałam że jest to krój dla mnie 🤩



Jak się Wam podoba taka stylizacja ? Czekam na Wasze opinie w komentarzach,  pozdrawiam serdecznie ❤️❤️❤️





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI