SUKIENKA BURDASTYLE 9/2023/115


Jeszcze jesienią zeszłego roku uszyłam sukienkę z wiązaniem z tyłu, wykrój oczywiście jest z Burdy, jak wiecie lubię bawić się modelami i różne przeróbki są u mnie bardzo często spotykane, czasami robię wyjątki i szyję oryginały, tak było w tym przypadku 😊 Do jej uszycia wybrałam materiał o ciekawym wzorze i nieoczywistym jak dla mnie, jest to tkanina Barcelona od Textilmar. Uszyłam ją na podszewce chociaż w Burdzie jest bez, sukienki znacznie lepiej się noszą, ładniej układają i lepiej wyglądają od środka rzecz jasna. Użyłam w tym wypadku podszewki wiskozowej z jedwabiem również od Textilmar. Zużycie materiału to około 2 metry i podobnie podszewka około 1,5 metra. 
BURDA 9/2023 MODEL 115



Ten model może i powiewa nudą ale tył sukienki jest całkiem ciekawy, spodobała mi się od razu jak ją tylko zobaczyłam, zresztą ostatnio sporo podobnych fasonów pojawia się w Burdzie i dużo też jest powtórek więc tak naprawdę nie ma w czym wybierać 🤔 


Ooooo i tutaj też ładnie widać tył sukienki, dekolt jest  mocno wycięty w serek😃



Powiem tak, fajna, prosta, wygodna,  materiał nie krzykliwy i pasuje do wszystkiego, jestem z niej bardzo zadowolona.


Wybaczcie ale nie zrobiłam żadnych zdjęć od środka ani na manekinie, wykończyłam ją tradycyjnie tym samym sposobem, czyli podszyłam przód i tył sukienki pomijając rękawy, nastepnie lamoweczką obszyłam pachy.


 Jak patrzę na to zdjęcie to taka grzeczna ja 😂😂😂 dajcie znać w komentarzach jak się Wam podoba ❤️🥰 Pozdrawiam serdecznie ❤️






Komentarze

  1. Czekam na Twoje nowe modele z niecierpliwością :) no i nie zawiodłam się - SUKIENKA SUPER, niby taka klasyka a jednak z pazurem! Pozdrawiam Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dana dziękuję bardzo, cieszę się że Ci się podoba 🥰♥️♥️♥️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI