KOKTAJLOWA - CHABROWA


W tym sezonie myślę że dosyć różnorodnie wybrałam fasony i tkaniny na moje sukienki wakacyjne ponieważ nie skusiłam się tylko na wzorzyste tkaniny jak to przeważnie robię ale również na jednokolorowe jak np. ta sukienka którą prezentuję. Była w sam raz na romantyczną kolację na urlopie ale również mogę ją założyć na inne okazje nawet na przyjęcie weselne będzie odpowiednia. Uszyłam ją z dzianiny nurek krepa zakupiłam ją w sklepie internetowym ABAKHAN w UK zużyłam na nią 1 metr o szerokości 147 cm zapłaciłam za nią śmieszną kwotę bo aż 5,75 funta. Dzianina niesamowicie przyjemna w szyciu jest plastyczna i łatwo się poddaje. Po wykrój sięgnęłam do magazynu BURDA  NUMER 4/2016 MODEL 122. Ta forma wydawała mi się bardzo ciekawa, ponieważ góra jest ładnie dopasowana a dół przez wszyty godet pięknie się układa i nie ogranicza ruchów do tego ten ciekawy węzełek w talii. Muszę się przyznać że sukienka uszyta została specjalnie do butów. Skusiłam się na zakup kolorowych bucików i jak się okazało po przeglądnięciu co mam w szafie to o dziwo ani jedna rzecz mi do nich nie pasowała, wszytko się z nimi gryzło :) Szyje się ją dosyć fajnie troszkę zabawy było z węzełkiem na przodzie a tak poza tym bez problemu. Sukienka uszyta jest bez podszewki, góra wykończona obłożeniem a na tyle wszyłam zamek kryty. Mam nadzieję że Wam się spodoba zapraszam do komentowania i oceniania:):):)






BURDA NUMER 4/2016 MODEL 122


Komentarze

  1. Odjazdowa w Burdzie nie zwróciłam uwagi, ale Twoja jest śliczna a buty niesamowite, przepiękne, jaka szkoda, że ja nie mogę chodzić na obcasie, aż nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetka dziękuje bardzo:) Buty powiem Cię całkiem wygodne choć ja tez już czasami wymiękam i obcasy dają w kość :) Sukienka za to bardzo fajna i myśle ze w Twoim guście jak znajdziesz czas to uszyj sobie taka :)

      Usuń
  2. No i to jest to, wygladasz wspaniale, klasa i elegancja. Świetnie dobrane buty, sprawiają, że nie ma przesytu koloru sukienki. Dla mnie najlepsza Twoja jak do tej pory wakacyjna sukienka, może dlatego, że jest totalnie w moim guście. Patrzę i wzdycham, strasznie podobasz mi się w takiej odsłonie. Czasami coś co nie jest w naszym guście, niewiarygodnie do nas pasuje i tu jesteście para idealną.
    Bosko Sylwia !!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata pięknie dziękuje :) Ja nie sądziłam ze akurat ta sukienka się aż tak spodoba choć miałam przeczucie bo ładnie będzie wyglądać na niejednej kobiecie :) Dla mnie była taka sobie i żeby zrobić zdjęcia to nawet z pokoju nie wyszłam hi hi tylko na balkonie fotki strzeliłam:):):)

      Usuń
  3. I znowu wow ;-) Sukienka jest prześliczna, w ogóle to cała stylizacja jest cudna i te buty... Kolor sukienki jest idealny dla twojej urody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata pięknie dziękuje :) Zgadzam się ze kolor współgra idealnie i czuje sie w niej swietnie!

      Usuń
  4. Mało że piękna sukienka o niesamowitem kolorze to jeszcze jaka ekonomiczna! 1 metr materii a taki efekt. Sukienka jest fantastyczna. Jest eleganckoi bardzo kobieco a kolorowe szpilki i torebka dodają tylko smaczku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) O tak butami byłam zauroczona od samego początku :):):)

      Usuń
  5. Prześliczna sukienka, potrafisz z każdego wykroju po jaki sięgniesz wydobyć piękno i zawsze ładniej prezentuje się na Tobie dana rzecz niż na oryginalnej modelce.

    Pozdrawiam Sell//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Sellene:) Milo że zaglądasz do mnie:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Sukienka przepiękna! Za 2 tygodnie idę na wesele i już chyba wiem, co sobie uszyję ;) Dzięki Ci, Karimo za ten post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko bardzo dziękuję:); Jestem przekonana że sukienka będzie idealna na taką okazję!

      Usuń
  7. Piękna stylizacja! Ta sukienka wydobyła błękit Twoich oczu, kolor stworzony dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA