KROKODYLE ŁZY

Skład Bławatny moim zdaniem posiada w swojej ofercie najlepszej jakości dzianiny. Przeważnie kupuję tkaniny w sklepach internetowych takich jak Natan, Textilmar, Textilmania. Sukienka którą prezentuje jest uszyta z jerseyu który właśnie zakupiłam w Składzie Bławatnym. Uważam że ceny w tym sklepie nie są niskie ale warto wydać i się skusić bo dzianiny mają naprawdę fantastyczne i nie tylko bo tkaniny również. Uszyłam już sporo rzeczy z ich dzianin i nawet po kilku praniach kolor wciąż jest soczysty i wyrazny nie wspomnę o przepięknym asortymencie jaki posiadają. Jak zobaczyłam tę dzianinę to zakochałam się w niej od razu barwa kolorów idealnie mi spasowała dosłownie dostał mi się ostatni metr. Wykrój na sukienkę znalazłam w BURDZIE NUMER 2/2013 MODEL 114. Szyje się ją bardzo przyjemnie, szybko i bez niespodzianek, zużyłam na nią 1 metr o szerokości 1.5 cm. Idealnie sprawdziła się na dwóch urlopach, właściwie to śmigałam w niej całe lato a na upały jest wspaniała do noszenia. Kontrafałda na przodzie dodaje jej uroku no i jest mega wygodna to co lubię najbardziej. Muszę się pospieszyć z dodawaniem postów bo inaczej mnie zima zastanie, wkrótce ciąg dalszy mojej kolekcji letniej:):):)









BURDA NR 2/2013 MODEL 114

Komentarze

  1. Piękna sukienka, i powiem Ci, że w tym roku też na nią zerkałam, ale tak wybierałam, tak przebierałam że później o niej zapomniałam. Zaglądam czasami na Skład Bławatny, ale jakoś nie mogłam się nigdy zdecydować, bo biorą bardzo dużo tkanin z Artexu, w którym się zaopatrywałam wcześniej, (ale tam to już trzeba było wziąć troszkę wiecej) i jak porównałam cenę tej samej tkaniny z Artexem to sie załamałam tam 0,5 metra kosztował tyle co tu metr i może dlatego sie zraziłam. Co do samych tkanin to mają ciekawy wybór. Znalazłam już bardzo dawno stronę z tkaninami http://terrymoda.pl/ i powiem Ci, że też jest mnóstwo ciekawych rzeczy i może się skuszę, co prawda sklep nie jest w Polsce, ale kupno nie jest żadnym problemem i ceny są przystępne. Ale się rozpisałam. Sukienka jakn zwykle cudowna i taką to już na bank uszyję, bo fason chodzi za mną od kiedy sie pojawił w Burdzie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatka:) No widzisz to muszę luknać na tą stronkę bo ciągle poszukuje nowych źródeł:) Różnie to bywa z tymi sklepami internetowymi ja też widziałam kilka tkanin w Darpolu o wiele tańsze niż w Natanie. Mimo wszystko Skład Blawatny ma jakość naprawdę super bo mam porównanie z dzianinami od Natana czy z Textilmaru większość po jednym praniu połowieje:)

      Usuń
  2. Zapomniałam dodac, że własnie na Terrymoda jest mnóstwo wzorów zwierzęcych, cała masa :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękna sukienka. Kolory i forma idealnie wpisują się klimat miejsca, które stanowią piękne tło i podkreślają jeszcze rok sukienki. Cudny nadruk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka, którą też wybrałam do uszycia, ale nie wystarczyło czasu, materiał nawet kupiłam kolorystycznie bardzo podobny, pozostało czekać do przyszłego roku, bo jest rewelacyjna dużo lepiej wygląda na Tobie niż w Burdzie na modelce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetka:) Sukienka jest superowa już kiedyś szyłam z tego wykroju tylko z resztki materiału i nie starczyło mi na kontrafałdę ale i tak byłam nią zachwycona także uszyj ją sobie na pewno na kolejne lato :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Sukienka prześliczna, w moim stylu, szkoda że już lato się skończyło bo chętnie bym się na nią skusiła ;-) Widoczki cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:) Sukienka bardzo fajna polecam do uszycia w przyszłym roku!!! Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA