SUKIENKA W KWIATY NA WESELE


Na wesele do znajomych uszyłam sukienkę w kwiaty z tkaniny Karelia, materiał kupiłam w sklepie Textilmar. Krój sukienki powstał z dwóch wykrojów z Burdy a góra przodu została jeszcze dodatkowo zmodyfikowana. Sporo główkowałam jak ułożyć ramiączko aż w końcu wyszło tak jak widzicie:) Góra przódu krojona jest po skosie dlatego dosyć fajnie się układa i jest bardziej plastyczna. Sporo namieszałam w tym modelu ale szyłam ją na ostatnią chwilę i sama nie wiedziałam co robię a właściwie co tak naprawdę chcę i jak ma wyglądać ta sukienka, wszystko podczas szycia zmieniałam. Jeżeli chodzi o wiązanie w talii które jest średnio widoczne przez wzór na tkaninie to zrobiłam je na stałe czyli ułożyłam supeł i zamocowałam je ręcznie. Na tyle wszyłam zamek kryty oraz zrobiłam rozcięcie dla swobody ruchu, góra wykończona jest podszewką do linii talii. Dół sukienki oraz rozporek podszyłam ręcznie ściegiem krytym. Zużyłam na nią 1.40 cm materiału o szerokości 1.50 cm.
 GÓRA I PRZÓD SUKIENKI BURDA NUMER 3/2016 MODEL 108 B
TYŁ SUKIENKI BURDA NUMER 12/2011 MODEL 130















Komentarze

  1. Шикарно, любуюсь вашими работами и фигурой.Идеальная посадка!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia sukienka śliczna, wyglądasz zjawiskowo ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Сильвия, платье великолепное! Тебе очень идет эта ткань!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniała kreacja! Masz talent. :) Na pewno każda zazdrościła Ci takiej sukienki, tym bardziej że sama ją uszyłaś! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło czytać takie komentarze cieszę się ogromnie że sukienka się spodobała:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA