SUKIENKA Z WYKROJU NA SPÓDNICĘ



 Poszukiwanie wykroju w Burdzie na całkiem prostą sukienkę z kilkoma zakładkami na boku nie powiodło się było kilka wykrojów ale z marszczeniem na boku czego właśnie nie chciałam bo mam już sporo takich sukienek. Kilka lat temu uszyłam sobie spódnicę z Burdy 5/2012 model 113 i tak bardzo ją sobie chwalę i noszę ją non stop że postanowiłam połączyć dwie formy, właśnie tej spódnicy i góry sukienki z Burdy 12/2017 model 120. Materiał jakiego użyłam do uszycia to super jersey z Textilmaru w kolorze butelkowej zieleni ale jak widać na zdjęciach ciężki okaz do sfotografowania, trochę wygląda jak turkus lub niebieski:) Sukienka uszyta jest bez podszewki a tkanina dosyć cienka i widać każdą fałdkę niestety nie miałam nic aby podszyć coś pod nią ale w przyszłości uszyję sobie taką osobną sukienką na ramiączkach z cienkiej dzianinki podszewkowej. Plusem jest to że zakładki na boku tuszują lekko brzuszek i o to właśnie mi chodziło aby efekt był taki a nie inny. Szycie tej materii głownie na overlocku szwem rozciagliwym czteronitkowym a podszycie dołu dekoltu i pach na zwykłej maszynie również ściegiem do dzianin. Poza tym szyło się bardzo dobrze wszystko poszło gładko, dodatkowo doszyłam do niej cienki paseczek i ozdobiłam go złotymi końcówkami. Sukienkę prezentuję z pomarańczowymi dodatkami ale równie pięknie wygląda ze złotymi szpilkami. Zużyłam na nią 1.40 cm o szerokości 1.50 cm. Pozdrawiam serdecznie:)))
 DÓŁ SUKIENKI Z BURDY NUMER 5/2012 MODEL 113 

GÓRA SUKIENKI Z BURDY NUMER 12/2017 MODEL 120


























 Spódnica którą uszyłam kilka lat temu właśnie z tego wykroju:) Jest fantastyczna polecam ten model bo jest rewelacyjny z każdą bluzką:))))










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA