DZWONY Z WĘŻA I KOPERTOWA BLUZKA

Zwierzęce wzory powracają do mody damskiej co każdy sezon jesienno-zimowy nie inaczej jest i tym razem tak więc długo nie czekałam i zabrałam się za uszycie dzwonów w wężowy deseń. Wybrałam model 113 z Burdy 3/2015 jest to krój z wysokim stanem oraz kieszeniami. Ogólnie wykrój jest dosyć dobry, problem miałam jak zwykle z krokiem i sporo musiałam zebrać ale po zwężeniu leżą bardzo dobrze. Z kieszeni musiałam zrezygnować bo się rozchodziły dodam że materiał to bawełna z lycrą dosyć elastyczna i być może dlatego. Bluzka natomiast wpadła mi w oko od razu to co mi się spodobało najbardziej to stójka i baskinka, zdecydowanie godny polecenia. Wybrałam rozmiar 38 ale dopasowałam ją bardziej w talii. Dokonałam również kilku zmian w wykroju po pierwsze zrobiłam ją z rękawkiem 3/4 oraz nie naszywałam paska na przód tylko uszyłam po prostu dwustronny pasek osobno, jedna strona z węża a druga czarna, myślę że w taki sposób mogę nosić bluzkę na różne sposoby a bez paska też bardzo fajnie wygląda. Jako zapięcie użyłam duże zatrzaski a na środku przodu zamocowałam kilku centymetrowym przeszyciem na stałe aby dekolt się zbytnio nie rozchodził. Ubieranie jest troszkę trudne ale za to dekolt trzyma  się jak należy. Bluzka uszyta jest z 1,20 bawełny, podaje link https://sklep.textilmar.pl/bawelna-nylon-pirate-black-p9154  Spodnie uszyte są z 1.40 bawełny z lycrą kupiłam ją już jakiś czas temu w sklepie Izpol. 

SPODNIE BURDA NUMER 3/2015 MODEL  113

BLUZKA BURDA NUMER 2/2018 MODEL 104






















Komentarze

  1. Powiem Ci, ze ta bluzka chodzi mi po głowie już od jakiegoś czasu, bardzo mi się podoba i ta czarna wersja jest jeszcze bardziej zachęcająca, bo może być świetną bazą. Czuje się przekonana do jej uszycia :) A co do spodni, cały czas jestem pod wrażeniem, wyszły super!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Beatko :) Bluzkę polecam bardzo ten model jest naprawdę świetny:)

      Usuń
  2. Naprawdę świetnie wyglądają te spodnie. Cieszę się, że powoli wraca moda na węże i dzwony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja bardzo dziękuję również się cieszę że wracają dzwony i węże zresztą teraz moda jest na wszystkie rodzaje spodni od rurek po szerokie nogawki :)

      Usuń
  3. Dla mnie świetnie! Zapewne jeszcze doczekamy się dzwonów na sklepowych półkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta dziękuję bardzo, miło mi że się podoba:) Na dzwony zawsze miałam chęć i nosiłam cały czas kiedy były modne:)

      Usuń
  4. Dzwony spodnie wracają do łask! Sprawdź spodnie Dolores od Sey Design w Lalabaj Butik.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI