WĘŻOWE WYZWANIE- BURDA 9/2018

Sukienka z tegorocznej wrześniowej Burdy od razu zwróciła moja uwagę a szczególnie góra sukienki. Sporo zastanawiałam się nad wyborem materiału czy zrobić całkiem jednolitą czy jednak coś pokombinować innego w końcu doszłam do wniosku że będzie wąż w połączeniu z czarnymi wstawkami, pomyślałam że ta podniesiona stójka będzie fajnie pasować do tego wzoru. Materiał który wybrałam do uszycia tego modelu to Karelia ze sklepu Textilmar. Krojenie nie poszło dokładnie tak jak chciałam, powinnam była kroić każdą część z osobna na pojedynczym materiale. Przód udało mi się skroić dobrze za to tył nie spasował się idealnie na łączeniach ale wyszło w miarę przyzwoicie no takie puzzle to wyższa szkoła jazdy i trzeba naprawdę ogromnej wprawy aby to wszystko połączyć idealnie w każdym razie mam kolejną lekcję na przyszłość i myślę że przy następnym projekcie będzie o wiele lepiej. Jeżeli chodzi o wykrój to forma jest bardzo dobra, sukienka leży przepięknie bez żadnych korekt a w wykroju nic nie zmieniałam. Wykończyłam ja elastyczną podszewką a na tył wszyłam ozdobny zamek.
BURDA NUMER 9/2018 MODEL 116






Kroiłam na złożonym materiale ale lepiej będzie jak następnym razem będę kroić na pojedynczym, wtedy zdecydowanie można spasować wzór idealnie. 

Cięcia w sukience podkreśliłam czarnymi lamówkami z tej samej tkaniny:)









Podszewką wykończyłam całą sukienkę oprócz rękawów, główkę rękawa obszyłam lamówką ze skosu.



Ozdobny zamek rozdzielczy to fajne rozwiązanie, sukienkę można migiem założyć i ściągnąć:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI