WILD GIRL

Sukienka w jesiennych i dzikich klimatach to zdecydowanie coś w moim guście. Wykrój wyszukałam w Burdzie 12/2012 jest to model dla osób wysokich aczkolwiek w niczym mi to nie przeszkodziło bo ogólnie te formy dobrze na mnie leżą bez poprawek a mam 164 cm wzrostu. Moja wersja jest z dzianiny https://sklep.textilmar.pl/dzianina-sweterkowa-panther-silver-thread-p14206 a nie z tkaniny jak zaleca Burda. Jak widać jedynym trudniejszym etapem w tym wykroju jest supeł na przodzie i kilka zakładek bo reszta elementów jest bardzo prosta do zszywania, właściwie to bardzo zależało mi właśnie na tych marszczeniach z przodu które idealnie tuszują brzuszek i dają swobodę w noszeniu. Jeżeli chodzi o wykrój to zmieniłam dwie rzeczy, zrobiłam długi rękaw i doszyłam do niej golf.  Najwięcej czasu zajęło mi ułożenie tego supła ja zrobiłam to trochę inaczej niż zaleca burda, ułożyłam je całkiem na płasko w formie zakładek i efekt jest bardzo zadowalający a że użyłam dzianiny w panterkę to te marszczenia są mało widoczne i gubią się we wzorze. Z sukienki jestem bardzo zadowolona cieszę się że wybrałam właśnie ten wykrój zamiast całkiem dopasowanej formy:)
BURDA NUMER 12/2012 MODEL 112







 Ułożyłam małe zakładki i ręcznie ściekiem krytym naszyłam na lewy przód sukienki.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI