KOPERTOWA SUKIENKA W KWIATY

Kopertowa sukienka z okładki magazynu Burda 11/2018 model 109 idealnie spasowała mi do jerseyu jaki zakupiłam kilka miesięcy temu w Natanie a właściwie był to kupon składający się z różnych rozmiarów prostokątów. Po zrobieniu formy udało mi się zmieścić ze wszystkimi elementami sukienki także bardzo się ucieszyłam że mogę wykorzystać każdy jego skrawek. Krój tej sukienki jest fenomenalny jest bardzo wygodna i pięknie dopasowuje się do sylwetki aż mam ochotę powtórzyć raz jeszcze ten model. Sukienka nie wymaga podszewki także uszycie jej jest błyskawiczne i bardzo łatwe, serdecznie polecam:))) Zużycie materiału to około 2 metry, szycie głównie na overlocku 4 nitkowym i stębnówce, dół podszyłam ręcznie ściegiem krytym.

BURDA 11/2018 MODEL 109










Komentarze

  1. Pięknie wyszło ułożenie wzorów, jak zwykle efekt WOW :-) Chyba nie ma takich fasonów sukienek, które by Ci zaszkodziły :-) I te pantofelki tak cudnie dobrane kolorem, no brak słów.
    Dzięki za recenzję wzoru, może jakiś materiał wpadnie w ręce to się skuszę.
    Nie wiem czemu blogspot nie pokazał mi Twojego poprzedniego posta z płaszczykiem - kolejny hit i perfekcja, uwielbiam tu zaglądać :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba jest mi bardzo miło, dziękuję ślicznie:)))

      Usuń
  2. Bardzo ciekawą ofertę sukienek kopertowych widziałam też na https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-kopertowe-1152.html. To sklep internetowy, który ma odzież przeważnie dla pań w przedziale wiekowym 40-60. Zamówiłam mamie jedną ze spódnic i bardzo sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI