POMARAŃCZ, RÓŻ I CZERWIEŃ


Powolutku rozpoczęłam szycie wiosennych rzeczy i powiem Wam szczerze że byłam już tak znudzona zimowymi ubraniami że postanowiłam ruszyć z czymś lżejszym. Tak więc jak tylko zobaczyłam że nadchodzi piękna pogoda to migiem wyciągnęłam moje zapasy i kilka nowości no bo jak by inaczej uzależnienie od kupowania materiałów wciąż trwa ale od pół roku zajmuję się dodatkową sprzedażą moich ubrań tak więc nie czuję się aż taka winna że wydaję spore pieniądze na tkaniny. Klienci są zadowoleni także to jest najważniejsze po drugie doszłam do takiego momentu gdzie mając tak pełne szafy czułam że się to tylko w nich marnuje, niektóre ubrania praktycznie są jak nowe i mało co noszone, czasami zakładam coś raz i na tym koniec a sprzedaż nawet najdrobniejszej rzeczy bardzo mnie cieszy:) Teraz o szyciu, może zacznę od spódnicy, materiał to tkanina wiskozowa jest lekko elastyczna mało co się gniecie kupiona niedawno w Textlimarze nie widzę jej już jednak w ofercie. Wykrój na spódnicę pochodzi z Burdy 2/2009 model 128. Uszyłam ją na podszewce z pęknięciem z tyłu. Do spódnicy dopasowałam kolorystycznie trzy bluzki. Pierwsza uszyta jest z pomarańczowego jerseyu   https://sklep.textilmar.pl/dzianina-elastyczna-super-jersey-mandarin-red-p13730 wykrój z listopadowej Burdy, ależ ja się czaiłam na tę bluzkę jestem z niej przeogromnie zadowolona szyje się ją ekspresowo, polecam. Kolejne bluzeczki w dalszej części posta:)
BURDA 11/2017 MODEL 109






 Do pomarańczowej bluzki uszyłam jeszcze jedną spódniczkę z resztki jaka mi została po sukience którą prezentowałam w zeszłym roku. Wykrój jest bardzo prosty przód i tył oraz szeroki doszywany pasek, uszyłam ją dosłownie w pół godziny. Często używam tego wykroju do dzianinowych spódnic zrobiłam go sobie sama.

BURDA 7/2013 MODEL 110
 Druga bluzeczka uszyta również z jerseyu tym razem w różowym kolorze https://sklep.textilmar.pl/dzianina-elastyczna-super-jersey-very-berry-p13729 Wykrój pochodzi z nieco starszej Burdy ale chodził już za mną latami w końcu ją mam. Bardzo dobrze czuję się w takich dekoltach z wodą i do tego te szerokie ramiączka, wykrój idealny jak dla mnie oczywiście:) Kto lubi wody to polecam:) Dodam że materiały kupuję głównie pod kolor butów, jest to dla mnie łatwiejsze w doborze dodatków.








BURDA 4/2013 MODEL 119
 Ostatnia to czerwona bluzeczka z szyfonu który się lekko poddaje,  uszyłam ją już kilka lat temu w końcu doczekała się zdjęć. Kopertowe zapięcie na dwa guziczki oraz rękawki z zakładkami bardzo mi odpowiadają i razem ze spódniczką tworzą idealny zestaw do pracy. Pozostałe stylizację w zależności od doboru butów również noszę jak mój strój roboczy. Który zestaw podoba się Wam najbardziej?  








Komentarze

  1. Wszystkie zestawy są świetne i na prawdę nie mogę się zdecydować który najlepszy. We wszystkich wyglądasz rewelacyjnie!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są cudne 🤩
    Czerwona bluzeczka w gazecie nie prezentuje się tak dobrze 😆
    Pomysł że sprzedawaniem swoich ubrań też realizuję od jakiegoś czasu 😆 Koleżanki zadowolone bardzo 😆 Jak pojawiam się w nowej rzeczy od razu jest pytanie kiedy "idzie pod młotek" 😜😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo się cieszę że Ci się wszystko podoba:))) A ze sprzedażą to dla mnie wielka ulga i radość jednocześnie, że ktoś będzie nosił moje ciuszki i nie będą się marnować u mnie w szafie:)

      Usuń
  3. Śliczne, naprawdę wszystkie są fajne. Dwie bluzeczki: z rękawami i wiązaniem i ta z wodą mają bardzo fajne fasony, a ta trzecia kopertowa też szykowna, żadnej nie odmówiłabym :-D Piękne komplety wyszły. Masz bardzo praktyczny sposób kompletowania kolorów, wcześniej się zastanawiałam jak to robisz, że buty, torebki etc. pasują Ci do każdej kreacji :-) no to teraz już wiem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) to miło że podobają Ci się wszystkie zestawy, bardzo mnie to cieszy:)))) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI