HISZPANKA

Kochani to jest moja wymarzona maxi, ileż ja się nad nią nasiedziałam ile poprawek i korekt musiałam zrobić ale się udało i z efektu jestem nieziemsko zadowolona. Materiał kupiłam w zeszłym roku w sklepie Textilmar a kontrastowy liliowy szyfon w sklepie Minerva Crafts. Podstawą do uszycia był model 102 z Burdy 7/2016 a właściwie tylko góra przodu, którą jeszcze przedłużyłam o kilka centymetrów aby pas był w talii. Dokroiłam również falbankę którą ozdobiłam dekolt. Tył wykroiłam w delikatny szpic lekko zaokrąglony na łuku. Dół skroiłam poszerzony na szerokość materiału czyli 150 cm i stopniowo zaokrągliłam go na przodzie. Dołożyłam falbanę z modelu 117 z Burdy 4/2019 połączyłam kilka razem a dokładnie trzy. Dodałam cienkie ramiączka i wiązanie w talii. Wszystkie falbany obszyłam lamówkami ze skosu i to ręcznie, obiecałam sobie że tym razem nie pójdę na łatwiznę i wykończę ją porządnie bo przecież cały urok w tych lamóweczkach. Zrobiłam również róże z szyfonu która jest uzupełnieniem całości. Dół sukienki jest podszyty szyfonem natomiast góra na dwóch podszewkach ja użyłam z lycrą są one podklejane cienką flizeliną oczywiście podszewki nie szyfon następnie szyfon naszywałam na  jedną podszewkę a drugą wykańczałam przód i tył góry sukienki. Góra stanika usztywniona  jest wkładkami formującymi biust. Dodam że uszyłam ją tak bez okazji, idealna byłaby na wakacje w jakimś egzotycznym miejscu ale niestety w tym roku mam inne priorytety jestem pewna że będzie jak znalazł na kolejny urlop:))) 
BURDA 7/2016 MODEL 102






























Komentarze

  1. Obserwuje Panią od lat najpierw Burda teraz blog. Mamy podobny gust. Mega są Pani projekty 😁😁😁. Szkoda, że nie umiem szyć. Lubię bawić się modą też wszystko szyję😜szkoda tylko, że za mnie robi moja krawcowa 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, bardzo się cieszę że się podoba jest mi bardzo miło:))) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI