STYLÓWKA

 I znów kolejna sukienka 😊 tym razem z efektownymi zakładkami w tali i marszczonym paskiem. Ten model podobał mi się już od dłuższego czasu ale czekałam na odpowiednią tkaninę która by mi spasowała najbardziej do tego typu sukienki w końcu padło na niebieską Karelię ze sklepu Textilmar. Jak widać model jest bardzo ciekawy, wbrew pozorom dzięki marszczeniu na przodzie tuszuje wystający brzuszek a fałda w dolnej części spódnicy nie ogranicza ruchów. Ja postanowiłam uszyć ją na podszewce co było dosyć skomplikowane bo wykrój nie jest do tego przystosowany ale jakoś ją umęczyłam😌 Moja wersja jest skrócona na długości około 5 cm. Ogólnie szyło się ją bardzo dobrze, forma jest idealna i uszyłam ją bez poprawek, wszystko pięknie leżało po przymiarce. Zużycie materiału to około 120 cm o szerokości 150 cm 
BURDA 8/2017 MODEL 119



















Komentarze

  1. Sukienka wyszła fantastycznie i naprawdę świetnie w niej wyglądasz! Myślę, że po dobraniu odpowiednich dodatków można stworzyć z niej naprawdę efektowną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój ulubiony kolor.Sukienka śliczna,będzie na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

CIVIDINI - WYKRÓJ PROJEKTANTA