GOLF Z SUP艁EM

Nowy Rok to i nowe projekty i nowe postanowienia a jest ich sporo 馃榾 zapewniam Was. Pomys艂贸w nie brakuje i trzeba szy膰 p贸ki wena trzyma a czasami tak mam 偶e siedz臋 i tygodniami nic nie mog臋 wymy艣li膰. Ostatnio jestem zadowolona z wszystkiego co uszy艂am, ka偶da rzecz mnie satysfakcjonuje nawet je偶eli jest to jaka艣 drobnostka jak np. ten golf co dzi艣 prezentuj臋 niby prosty ale jaki efektowny, szczeg贸lnie podoba mi si臋 uformowany supe艂 zamiast zwyk艂ej st贸jki. Uszy艂am go z dzianiny pr膮偶kowanej kt贸ra ma bardzo 艂adny odcie艅 szarego a nawet mog臋 powiedzie膰 srebrnego, kupi艂am j膮 w sklepie Textilmar. Wykr贸j jest og贸lnie 艂atwy no.... opr贸cz st贸jki bo sama si臋 pogubi艂am w szyciu, szczeg贸lnie 偶e ja nie wszywa艂am zamka bo moja dzianina by艂a bardzo rozci膮gliwa i uwa偶a艂am 偶e jest to zb臋dne. Krok po kroku dosz艂am do tego co i jak 馃槒 Golf skroi艂am po d艂ugo艣ci dzianiny tak aby pr膮偶ki sz艂y odwrotnie. W wykroju poszerzy艂am oko艂o 10 cm prz贸d i tyle samo ty艂, zrobi艂am to poszerzaj膮c go nie po bokach tylko na 艣rodku przodu i ty艂u, chcia艂am 偶eby by艂 lekko poszerzany a nie ca艂kiem prosty. D贸艂 i r臋kawy tradycyjnie podklei艂am najpierw flizelin膮 nast臋pnie podszy艂am 艣ciegiem elastycznym. Zu偶ycie materia艂u to 160 cm o szeroko艣ci 150 cm.
BURDA 10/2018 MODEL 116



















Komentarze

  1. Wysz艂o 艣wietnie, golf bardzo mi si臋 podoba. Zabra艂am si臋 jakis czas temu za jego szycie, ale niestety moja dzianina by艂a zbyt zbita i ma艂o elastyczna i niestety zamiast sup艂a wyszed艂 mi wielki guz 馃槄 i musia艂am zmieni膰 na normalny. Ca艂y zestaw super!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 艣licznie Beata 馃槝❤ mi艂o mi bardzo 馃槝❤ Golfik jest ekstra i bardzo si臋 lubimy馃馃槵

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LU殴NA SUKIENKA OVERSIZE

W 艢WIECIE EGZOTYKI