ROMANTYCZNE FALBANKI

Bez kopertowej sukienki tego lata nie mogło się obejść, jestem ich wielką fanką ze względu na komfort w noszeniu, zawsze się sprawdzają i ładnie dopasowują do ciała nawet jak przybierzemy kilka kilogramów 😀 już nie raz o tym mówiłam ale się powtórzę raz jeszcze 😊 Do uszycia tej sukienki wybrałam nowość ze sklepu Textilmar pod nazwą Prato w kolorze jasnego turkusu, podaję link-  https://sklep.textilmar.pl/tkanina-prato-jasny-turkus-p18103  Ta tkanina jest rewelacyjna, polecam serdecznie 💗 pięknie się układa,  jest cienka, lejąca, zwiewna, nieco prześwituje więc wymaga użycia podszewki. Co do wyboru kroju zostało mi kilka modeli z Burdy których jeszcze nie szyłam i tym razem wykorzystałam model 112 z Burdy 5/2017 w którym co nieco zmieniłam. Na początek zrezygnowałam z długich rękawów, zrobiłam tylko malutkie rękawki cap oraz dodałam falbanki na brzegu dekoltu i w dolnej części sukienki, reszta uszyta jest bez zmian. Brzegi falban obszyłam tzw. mereżką, ściegiem rulonowym. Wykończyłam ją elastyczną podszewką. Mam nadzieję że się Wam spodoba bo ja jestem z niej bardzo zadowolona, choć ostatnio wszystko co uszyłam przypadło mi do gustu, chyba jak nigdy dotąd, nie pamiętam również takiego maratonu szyciowego i mam nadzieję że wena mnie nie opuści 😍💖 
BURDA 5/2017 MODEL 112

















Ilość zdjęć jest niepoprawna, wybaczcie ale trochę mnie poniosło 😉






 Falbanka dołu sukienki składa sie z czterech czesci dodaje kilka zdjęć dla zainteresowanych. Dwie na tyle i dwie na przodzie.
Falbanka przodu składa się z trzech części dwie jak powyżej na zdjęciu i jedna na złożeniu jak poniżej na zdjęciu.


Komentarze

  1. Po prostu rewelacja. Bardzo ładna sukienka. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności. Napisz proszę jak wykroiłaś te falbanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Dodałam kilka zdjęć wykroju jak wyglądają falbanki :)

      Usuń
  2. Sukienka jest piękna, kolor jest niesamowity! Czy u góry sukienki jest podszewka? Jak są cięte falbany? proszę pisać - wzdłuż skosu czy wzdłuż krawędzi materiału? Podziękować! Pozdrawiam Irina, Rosja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Irina :) Dodałam kilka zdjęć jak wygląda wykrój na falbanki:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI