SPORTOWA ELEGANCJA

Kolejny model z Burdy który wzięłam na tapetę to sukienka o sportowym charakterze, widziałam już wiele realizacji tego modelu które bardzo mi się podobały. Ja zdecydowałam się ją uszyć ze zwykłej etaminy w czerwonym kolorze która leżała już dwa lata. Materiał jeszcze jest dostępny w sklepie Textilmar, podaję link https://sklep.textilmar.pl/etamina-czerwona-p13999 Krój sukienki jest niby łatwy ale przy niektórych cięciach ciężko było wyrobić na zakrętach, szczególnie te karczki biodrowe 😏 jako tako dałam radę ponieważ materiał jest niezbyt plastyczny i do prasownia też nie bardzo. Nie mogłam się zdecydować czy robić stebnówki czy nie w końcu uznałam że szyję tak jak oryginał czyli stebnówki tylko na listwie przodu i na pasku. Co do rozmiarówki to tak jak zwykle wybrałam rozmiar 38 ale sukienka była bardzo ciasna i musiałam popuścić szwy boczne i szew tyłu. Całość wykończyłam podszewką. 


Flizeliną usztywniłam listwę przodu, pasek i obłożenia, dodatkowo  paskami flizeliny krojonymi po skosie, podkrój pach i dekolt. 




 Zatrzaski które nabiłam, można kupić tu- https://jaycotts.co.uk/collections/press-studs/products/prym_390200 rozmiar to 15 mm



Materiał nieco się gniecie ale taki już jego urok:)



Klamra do paska zakupiona również w sklepie Textilmar.








Komentarze

  1. Bardzo trafny tytuł. Moje pierwsze skojarzenie było właśnie takie: co za elegancka sukienka.
    Przepięknie uszyta i to cudowne wykończenie podszewką. Z wielką przyjemnością oglądam i podziwiam Twoje prace. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka! Sprawdzi się zarówno latem, jak i jesienią czy zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni Ci pasuje taki odważny kolor, ciekawa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI