BLUZKA Z JEDWABIU

Elegancka bluzka to rzecz, którą każda z nas powinna mieć w szafie a u mnie takowych było brak, uszyta jeszcze wczesną jesienią idealnie wpasowała się w świąteczny klimat. Powstała z jedwabiu naturalnego zakupionego w sklepie Supertkniny - kupiłam resztkę 150 cm i nie ma jej niestety już w ofercie. Materiał jest niesamowity, ze stycznością z ciałem naprawdę można poczuć ten luksus jedwabiu. Kolor ma taki perłowy, naprawdę ładny i planowałam z niego uszyć koszulkę nocną, ale było mi go szkoda i jednak zostałam przy bluzce. Wybrałam prostą formę z wykroju Burdy, wiązanie na szyi, zaszewki, mankiecik, no nic skomplikowanego podobno😏 a co ja się z nią namęczyłam to głowa boli. Zaszewki z przodu to chyba prułam ze trzy razy, wszywanie rękawów to był koszmar, materiał był śliski i każde przeszycie do przodu i tyłu było znać na prawej stronie, najlepiej to szyć bez ryglowania ponieważ na prawej stronie było widać tak jakby ściągało szew. W każdym razie szycie zajęło mi wiele godzin, cieszę się z jednego że ogólnie efekt końcowy mnie zadowolił a bluzka jest na wiele okazji, można ją nosić zarówno do spodni jak i do spódnicy. Z wiązaniem bluzki można wykonywać różne kombinacje które prezentuję na poniższych zdjęciach.
BURDA 8/2009 MODEL 103



Guziczki wybrałam perłowe z dodatkiem złota, są takie wiszące z dzyndzlem ale wyskakują mi z dziurek i chyba będę musiała je zmienić 😞













Wykrój całkiem dobry i ładnie dopasowany ale na moje oko prosi się o zaszewkę na biuście. 








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI