呕AKIET Z PRADY I SPODNIE Z PALERMO 馃挏馃枻

 

 Witam serdecznie na moim blogu, tym razem dla odmiany  chcia艂am Wam pokaza膰 bardzo ciekawy kr贸j 偶akietu, 偶eby nie by艂o 偶e szyje tylko sukienki i p艂aszcze 馃槀馃槂馃槈 Zaciekawi艂 mnie ten fason kiedy przegl膮da艂am Burd臋 w poszukiwaniu czego艣 innego. Poni偶ej na szkicu wida膰 dok艂adnie wszystkie szczeg贸艂y,  ciekawe ci臋cia z zak艂adkami, wy偶sza st贸jka i raglanowe r臋kawy 3/4, naprawd臋 wart uwagi馃憣 Materia艂 z kt贸rego jest uszyty ten 偶akiet to tkanina o nazwie PRADA ze sklepu https://sklep.textilmar.pl/tkanina-prada-c598 ten kolor ju偶 nie jest dost臋pny ale kilka innych odcieni wci膮偶 maj膮 w ofercie i mam nadziej臋 偶e znajdziecie tam co艣 ciekawego. Szy艂o si臋 ca艂kiem przyjemnie, model nie jest trudny ale zak艂adki na przodzie nie uk艂ada艂y si臋 tak jak chcia艂am, musia艂am dokladnie wszystko zaprasowa膰 w jednym kierunku, du偶o materia艂u zebra艂o si臋 w jednym miejscu tzn. w talii, bo jeszcze dosz艂a do tego podszewka, ciut pokombinowa艂am i sie uda艂o馃 Og贸lnie wszy艂o bardzo dobrze a na pocz膮tku mia艂am wra偶enie 偶e nic z tego nie b臋dzie 馃馃槃 Dodam 偶e Burda zaleca uszycie tego modelu bez podszewki ja zrobi艂am po mojemu czyli z podszewk膮 poniewa偶 nie jestem zwolennikiem surowych wyko艅cze艅.
BURDA 8/2018 MODEL 111

Bardzo spodoba艂 mi si臋 kolor materia艂u, mia艂a by膰 sukienka ale w ko艅cu zdecydowa艂am 偶e b臋dzie 偶akiet i bardzo si臋 z tego ciesz臋 馃グ馃グ馃グ pasuje mi do wielu rzeczy i uwa偶am 偶e wyszed艂 bardzo stylowo i modnie馃槉

Ca艂膮 stylizacje robi tutaj pasek z ozdobn膮 klamr膮, kt贸ra r贸wnie偶 zosta艂a kupiona w sklepie Textilmar, koniecznie polecam ich produkty, nie tylko materia艂y a szczeg贸lnie klamry i paski, s膮 naprawd臋 艣wietnej jako艣ci 馃憣馃憣馃憣






St贸jka pi臋knie si臋 prezentuje prawda? Aby linia dekoltu dobrze si臋 trzyma艂a doda艂am ma艂y zatrzask na biu艣cie,  zreszt膮 tym sposobem mog臋 zak艂ada膰 ten 偶akiet na go艂e cia艂o.
R臋kawki te偶 ciekawe, ma dwie zak艂adki na 艣rodku przez co jest nieco bufiasty i interesujacy馃グ
Jak widzicie klamra z bliska jest odjazdowa 馃ぉ Jak wyj臋艂am tkanin臋 na st贸艂 i po艂o偶y艂am klamr臋 obok to wiedzia艂am 偶e to jest to 馃憣馃槂馃槏




Wyko艅czy艂am go 偶akardow膮 podszewk膮, r贸wnie偶 od Textilmar. 
Tradycyjnie na ob艂o偶enie 偶akietu zrobi艂am dekoracyjny haft馃挏

Jako 偶e taki typ klamry u偶ywamy tylko do elastycznych tkanin lub u偶ywamy szerokiej gumy bo inaczej b臋dzie si臋 odpina膰, ja wpad艂am na pomys艂 aby zrobi膰 wstawk臋 z ty艂u paska do kt贸rej wci膮gn臋艂am dwie szerokie gumki i to rozwi膮za艂o wszystkie obawy czy paseczek b臋dzie dobrze le偶e膰.







SPODNIE BURDA 9/2005 MODEL 105

A teraz m贸j najwi臋kszy uszytek czyli spodnie 馃槖 o mamusiu jak ja nie cierpi臋 szy膰 spodni, to by艂 najwi臋kszy koszmar馃う‍♀️ Poprawia艂am je trzy razy, co wysz艂am do pracy to albo si臋 rozci膮g艂y, p贸藕niej troch臋 zgubi艂am kilogram贸w i zn贸w musia艂am zw臋zi膰 w pasie, w ko艅cu nogawki te偶 zrobi艂y si臋 za szerokie i zn贸w poprawia艂am ale tak jak wygl膮daj膮 teraz to jestem bardzo zadowolona 馃槉 Jedno jest pewne, jestem bardzo tradycyjna je偶eli chodzi o kr贸j spodni, lubi臋 klasyk臋, chcia艂am proste zwyk艂e do wszystkiego, szerokie,  przykr贸tkie, bufiaste itd. to nie dla mnie馃馃馃き no jeszcze dobrze czuj臋 si臋 w dzwonach. 

Materia艂 na spodnie to tkanina o nazwie Palermo od https://sklep.textilmar.pl/tkanina-palermo-czarny-p20678
Jak Wam si臋 podoba?  Czekam na Wasze opinie w komentarzach 馃挏馃挏馃挏




Komentarze

  1. Mam pytanie dotycz膮ce spodni. Szyj膮c od czasu do czasu ten rodzaj garderoby , r贸wnie偶 spotykam si臋 z problemem "rozci膮gania" spodni po rozpocz臋ciu u偶ytkowania. R贸wnie偶 zdarza艂o mi si臋 zw臋偶a膰 model, kt贸ry pierwotnie po uszyciu le偶a艂 idealnie. Z czego to mo偶e wynika膰?
    Serdecznie pozdrawiam i jak zwykle podziwiam kunszt wykonania.
    Dorota M.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dorotko ja my艣l臋 偶e to wszystko zale偶y od materia艂u i niestety ten rodzaj garderoby zawsze si臋 wysiedzi i rozci膮ga a po praniu zauwa偶y艂am wraca do normy.

      Usu艅
  2. Wszystko bardzo 艂adne, odszyte z wielk膮 dok艂adno艣ci膮, co mnie nie dziwi. 呕akiet wiele razy ogl膮da艂am i my艣la艂am o uszyciu ale ten nadmiar tkaniny w pasie mnie zniech臋ci艂, ogl膮daj膮c Tw贸j mam wra偶enie, 偶e tkanina znikn臋艂a. Spodnie bardzo dobrze odszyte ale znam te poprawki, wiem jak jest. Ogrom pracy i dok艂adno艣ci, zawsze z przyjemno艣ci膮 ogl膮dam zdj臋cia, zrobione profesjonalnie. Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Anetko dzi臋kuj臋 艣licznie, bardzo si臋 ciesz臋 偶e Ci si臋 podoba, spodnie wci膮偶 przerabiam, ostatnio je skr贸cilam bo jakie艣 za d艂ugie by艂y馃し‍♀️馃う‍♀️馃檲ko艅ca nie ma z tymi poprawkami馃檮 Pozdrawiam 馃グ

      Usu艅
  3. Bardzo ciekawy kr贸j 偶akietu! Wygl膮da interesuj膮co, a szczeg贸艂y, takie jak ci臋cia z zak艂adkami i raglanowe r臋kawy, dodaj膮 mu uroku. 艢wietna robota! 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 艣licznie, mi艂o mi bardzo 偶e Ci si臋 podoba 馃グ馃挏

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LU殴NA SUKIENKA OVERSIZE

W 艢WIECIE EGZOTYKI