NIEBIESKIE LI艢CIE 馃┑馃挍馃挋

 


Kolejna letnia sukienka na kt贸r膮 skusi艂am si臋 jeszcze w tym sezonie uszyta jest z wykroju z kt贸rego korzysta艂am ju偶 wcze艣niej, podaj臋 link jak by艣cie chcieli zobaczy膰 jak ona wygl膮da-https://sylwiaolek.blogspot.com/2023/01/sukienka-z-jedwabnego-muslinu.html Tym razem zrobi艂am praktycznie wszystko wed艂ug Burdy, tylko nie robi艂am szwu na przodzie i tyle, bo wydawa艂o mi si臋 to niepotrzebne, szkoda by艂o mi przecina膰 ten pi臋kny wz贸r materia艂u. Brzegi do艂u lekko zaokr膮gli艂am zamiast szpiczastych rog贸w,  poniewa偶 moimi zdaniem 艂adniej si臋 uklada. Tkanin臋 kupi艂am w sklepie Textilmar, jest to materia艂 o nazwie Barcelona jeden z moich ulubionych, super si臋 z niego szyje, nadaje si臋 on na sukienki wiosenne, jesienne i letnie dlatego te偶 wci膮偶 go kupuj臋 馃槂馃槅 Taka paleta barw podoba mi si臋 niesamowicie, pozatym uwielbiam takie wzory 馃槏  Co do wykroju to bardzo dobrze skonstruowana jest g贸ra sukienki, le偶y idealnie, rami膮czka s膮 wi膮zane wi臋c mo偶na je troch臋 regulowa膰. Linia talii w tym modelu jest nieco wy偶ej, odci臋cie g贸ry od do艂u nie jest dok艂adnie w pasie tylko powy偶ej, przez co jest bardzo wygodna do noszenia. Zu偶ycie materia艂u na t膮 sukienk臋 to 180 cm o szeroko艣ci 150 cm 
BURDA 7/2022 MODEL 106







Uszate wi膮zania wygl膮daj膮 ca艂kiem ciekawie,  no... co艣 innego.



Musz臋 Wam troch臋 poj臋cze膰 o pogodzie jaka jest u mnie w Anglii i to ju偶 od d艂u偶szego czasu, czerwiec by艂 pi臋kny, ciep艂y i suchy co zapowiada艂o pi臋kne lato wiec nakupilam tkanin tyle co nie miara 馃馃馃き a tu istna klapa, lipiec i pocz膮tek sierpnia to jaka艣 katastrofa, okaza艂o si臋 偶e wsz臋dzie by艂y upa艂y tylko nie w UK. Zostali艣my zablokowani w pasie ni偶u, nazwali to Jetstream, czyli ca艂y ch艂贸d skupi艂 si臋 u mnie, natomiast ca艂y 偶ar nad reszt膮 Europy to tak na m贸j g艂upi rozum Wam t艂umacz臋, w ka偶dym razie pogoda zamienia si臋 tak szybko 偶e nie wiadomo co robi膰, wstajesz leje a za chwil臋 b艂臋kitne niebo i mo偶na by艂o le偶aki wyci膮ga膰 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ do tego ch艂odno, temperatura nie przekroczy艂a 22 stopni jak dla mnie to jest ok nie potrzebuje 30 ale jak jest w kratk臋 to mo偶na oszale膰. Jak widzicie czasami uda艂o mi si臋 znale藕膰 dziury s艂oneczne 偶eby cho膰 troch臋 ponosi膰 to co uszy艂am bo a偶 mnie 艣ciska jak widz臋 te sukienki wisz膮ce na wieszaku 馃檮馃ズ Chocia偶 jak si臋 cofn臋 w stecz to przecie偶 od lat kumuluje letnie kiecki i wyci膮gam je co roku, niekt贸re s膮 szyte nawet 10 lat temu a ja wci膮偶 je nosz臋 馃榾 wcale nie wychodz膮 z mody i uwa偶am 偶e b臋d膮 na kolejne lata 馃ぉ
Tutaj wida膰 dok艂adnie jak wygl膮da zaokr膮glony d贸艂 馃槉 i wida膰 te偶 s艂o艅ce w tle 馃槀馃槀馃槀 chwilowo 馃き


G贸ra sukienki wyko艅czona jest podszewk膮, poniewa偶 mia艂am jej bardzo ma艂o to zrezygnowa艂am z doszywania jej do sp贸dnicy.

D贸艂 wyko艅czy艂am lam贸wk膮 z tej samej tkaniny, chyba wygl膮da to lepiej ni偶 zwyk艂e podwini臋cie馃憣
W ten spos贸b wyka艅czam je偶eli nie dodaje podszewki do do艂u, materia艂 jest bardzo przyjemny wi臋c podszewka nie by艂a tu konieczno艣ci膮.







Osobi艣cie jestem w niej zakochana, moja kolejna fruwajka 馃槂





Jak Wam si臋 podoba? Pozdrawiam serdecznie ❤️❤️❤️ 

Komentarze

  1. Cudowna stylizacja! Uwielbiam kroje kt贸re podkre艣laj膮 sylwetk臋 i kobiece wdzi臋ki, a przy tym odpowiednio zakrywaj膮 wszelkie niedoskona艂o艣ci. Je艣li jednocze艣nie stawiacie na jako艣膰 materia艂贸w zdecydowanie warto zajrze膰 do Lalabaj Butik- sukienki pozna艅

    OdpowiedzUsu艅
  2. Przepi臋kne buty! 艢wietna inspiracja :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Przepi臋knie odszyta jest ta sukienka jak i z reszt膮 wszystkie pozosta艂e tutaj <3. Nie znajdzie si臋 takich nawet w drogich butikach :) Gratuluj臋!
    Jest Pani dla mnie szyciowym idea艂em, do kt贸rego chc臋 d膮偶y膰 :) Czasem wgapiam si臋 w szczeg贸艂y i pr贸buj臋 zrozumie膰 jak to zosta艂o odszyte. Na przyk艂ad pod艂o偶enie w tej sukience. Przyklejone? Przyszyte r臋cznie? Maszynowo blind stitch? No nie mam poj臋cia :) a wygl膮da bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 艣licznie, mi艂o mi bardzo 馃グ馃グ馃グ D贸艂 sukienki podszy艂am lam贸wk膮 ze skosu a p贸藕niej r臋cznie 艣ciegiem krytym 馃憣馃槉

      Usu艅
  4. Ta sukienka jest niesamowita. Uwielbiam j膮.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LU殴NA SUKIENKA OVERSIZE

W 艢WIECIE EGZOTYKI