WĄŻ



W cenie promocyjnej bo za 34 złote jeżeli dobrze pamiętam kupiłam 2 metry węża w gigantyczny wzór z niewiadomą co z niego powstanie. Jest to tkanina Karelia z Textilmar po którą sięgam często bo lubię z niej bardzo szyć. Co do wykroju to z niechęcią przeglądałam Burdy bo wiedziałam że nie ma tam nic co bym już nie miała, aż tu mi nagle w listopadowej Burdzie pojawił się ten piękny prosty fason który wcześniej przeoczyłam. Przeważnie unikam workowatych krojów ale czasami przy dużych wzorach nie ma wyboru i dlatego też często podkreślam talię paskiem bo czuję się tak po prostu lepiej. Moim zdaniem ta sukienka jest bardzo prosta w uszyciu, jedynym trudniejszym etapem jest wszycie kołnierza i kieszenie w szwach bocznych reszta to już pikuś 😉 polecam osobą początkującym. Tkaninę wybrałabym lejącą taką jak wiskoza lub tak jak ja Karelie, jest ona grubsza ale ładnie się układa.
BURDA 11/2023 MODEL 125

Wzór jest nieregularny więc nie można go było spasować idealnie na bokach co akurat mi nie przeszkadza, najważniejsze że przód i tył oraz rękawy wyszły z ciemnego a jasny pas leci po środku tak jak chciałam. Najbardziej podoba mi się stójka na dekolcie dodaje tej sukience charakteru.






O dziwo bez paska to sukienka prezentuje się całkiem ładnie 😊 aż byłam w szoku jak zobaczyłam się na zdjęciach bo jak patrzyłam do lustra podczas przymiarek to wcale się na to nie zapowiadało😆🙃



 Ten płaszcz uszyłam cztery lata temu jak chcecie o nim poczytać to zapraszam https://sylwiaolek.blogspot.com/2019/11/paszcz-oversize.html





Pasek uszyłam z wiszącymi sznureczkami które można wiązać każde z osobna lub wszystkie razem.

Przy wszywaniu stojki trzeba bardzo uważać bo liczy się każdy milimetr, po wywinięciu będzie widoczne każde niedociągnięcie.






Jest dłuższa niż zwykle noszę ale uszyłam ją według wykroju bez żadnych modyfikacji i taka podoba mi się bardzo 🤗


A Wy co myślicie? Podoba się Wam choć trochę ten wąż? Niestety trzeba lubieć zwierzęce wzory bo albo się je kocha albo nienawidzi 🫣 U mnie w szafie to co druga taka, nie wspomnę o tkaninach które czekają 🤭🤭🤭
POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE ❤️❤️❤️🥰 CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA WASZE OPINIE 🤗

Komentarze

  1. Bardzo lubię wzory zwierzęce ,piękna sukienka.Lubię tu zajrzeć pooglądać i może się zmotywować.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, miło mi bardzo 😊 Ja jak pozaglądam do moich szyjących koleżanek to zawsze mnie motywują do działania 😃😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI