FUTRO


W tym sezonie zimowym postanowiłam nie szyć żadnych płaszczy bo zdecydowanie moja szafa jest nimi przepełniona, natomiast moją zachcianką było futerko 😉 i tak sobie pomyślałam że może tym razem podziałać w innym kierunku, choć wiedziałam że szycie do przyjemnych należeć nie będzie 🫣 bałagan to po pierwsze i wszędzie latające fućki szczególnie przy krojeniu, jak się okazało nie było aż tak źle, przeżyłam 😃😜 Nie wiem co się dzieje ale smigam jedną rzecz za drugą i wyszywam wszystkie tkaniny tak szybko że później nie mam co robić i znów muszę zamawiać materiały 🙄 Więc jak już składałam zamówienie w Textilmar to wybrałam na ten projekt futerko z długim włosem - https://sklep.textilmar.pl/futro-perliczka-grafit-p14914 zamówiłam go 150 cm o szerokości 155 cm. Wykrój znalazłam w Burdzie 10/2012 model 131, w planach miałam coś prostego ze względu na długi włos i ten fason wydał mi się idealny, oczywiście widziałam bardziej stójkę zamiast szala i tak też zrobiłam, wybrałam równiez inną długość bo o wiele krótszą do połowy bioder. Model ten jest bardzo prosty ma tylko jedną zaszewkę na biuście, szyło się szybko i bez problemu. Futro wykończyłam srebrną żakardową podszewką również od Textilmar https://sklep.textilmar.pl/podszewka-wzorzysta-zakardowa-stalowa-szarosc-p11930
FUTRO - BAZA BURDA 10/2012 MODEL 131










SPODNIE BURDA 3/2012 MODEL 126

Spodnie uszyłam już jakiś czas temu z resztek dzianiny Morgan i bardzo je lubię są dopasowane ale wygodne https://sklep.textilmar.pl/dzianina-morgan-jersey-czarny-p24636 Szyłam je już drugi raz, poprzednie wyrzuciłam bo tak były zużyte 🫢






GOLF BURDA 9/2017 MODEL 109 

Golf uszyłam z ulubionego wykroju, zwykły, prosty, taki jak lubię, materiał to dzianina prążkowana https://sklep.textilmar.pl/dzianina-swetrowa-prazek-totalna-czern-p27458






Muszę Wam powiedzieć że jak temperatura w Anglii spada do zera to nie noszę w ogóle sukienek i najlepiej czuję się w takim właśnie stroju, zauważyłam że z wiekiem coraz ciężej znoszę zimno, dosłownie nie potrafię tego opisać słowami poza tym lepiej nie zaczynamy bo bym Was zanudziła na ten temat🫣 na szczęście takie temperatury nie trwają długo i znowu ma się ocieplić 😊 także czekam aby obfocić coś bardziej kolorowego bo mam Wam dużo do pokazania🥰🥰🥰



Jak się Wam podoba? Czekam na Wasze opinie 🩶🩶🩶





Komentarze

  1. Genialne!!! Po prostu twoje ubrania to majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne futerko, piękna stylizacja. Po prostu bajka!!! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI