ZIMOWA TUBA

Na zim臋 sprawi艂am sobie sukienk臋 w kolorze amarantowym 馃槂馃挅 ciep艂膮 i otulaj膮c膮 pod szyj膮, koniecznie musia艂a by膰 na st贸jce bo zrobi艂 si臋 ze mnie straszny zmarzluch. Jak zobaczy艂am model 121 z Burdy 11/2023 to wiedzia艂am 偶e musz臋 przetestowa膰 ten wykr贸j, szczeg贸lnie spodoba艂y mi si臋 w niej r臋kawy, za to g贸ra to raczej replika mojej starej sukienki, podaj臋 Wam link dla przypomnienia -https://sylwiaolek.blogspot.com/2019/12/luzna-sukienka-oversize.html W tej wersji st贸jka nie jest asymetryczna jak w mojej poprzedniej sukience, natomiast doda艂am kilka zak艂adek na ramieniu, uwa偶am 偶e daj膮 one ciekawy efekt przy takiej wy偶szej st贸jeczce. Wydekoltowane sukienki z grubych materia艂贸w to z pewno艣ci膮 nie dla mnie, jak jest ch艂odno to moja szyja musi by膰 czym艣 otulona, koniec kropka 馃槂 a apaszek ani szalik贸w to ja nie nosz臋, nie moja bajka po prostu 馃し‍♀️ Do uszycia wykorzysta艂am dzianin臋 Morgan od Textilmar, jest ona t臋ga i gruba, troch臋 obawia艂am si臋 efektu ale wed艂ug mnie fajnie trzyma form臋. Zu偶ycie materia艂u to oko艂o 2 metry, ozdob膮 tej sukienki s膮 klamry, z艂ota i srebrna zakupione r贸wnie偶 w Textilmar 馃槉
 BAZA BURDA 11/2023 MODEL 121





Gumki w talii nie robi艂am, pomy艣la艂am 偶e pasek b臋dzie lepszym rozwi膮zaniem z reszt膮 ta dzianina by艂a na to zbyt gruba. 



Kolor sukienki na 偶ywo jest znacznie 艂adniejszy ni偶 na zdj臋ciach, nie wysz艂o dok艂adnie tak jak chcia艂am ale wiedzia艂am z do艣wiadczenia 偶e jedno kolorowe rzeczy ci臋偶ko jest sfotografowa膰 馃檮




Uszy艂am do niej dwa paski bo nie mog艂am si臋 zdecydowa膰 kt贸r膮 klamr臋 wybra膰, zrobi艂am wi臋c z艂ot膮 i srebrn膮馃槂馃 





D贸艂 i r臋kawy podszyte s膮 r臋cznie 艣ciegiem krytym, sukienka nie posiada podszewki.






Uszycie nie zajmuje du偶o czasu, mo偶na j膮 艣mign膮膰 w jedno popo艂udnie, oczywi艣cie jak ju偶 mamy wszystko skrojone i  przygotowane do szycia 馃挆 Co s膮dzicie o tym kroju? Lubicie takie?


Komentarze

  1. Bardzo fajnie si臋 prezentuje. Prosta, ale ma to co艣.馃槈 Bardzo mi przypad艂a do gustu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 艣licznie, mi艂o mi bardzo 偶e Ci si臋 podoba 馃グ馃槂馃馃馃 Pozdrawiam cieplutko ❤️

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LU殴NA SUKIENKA OVERSIZE

W 艢WIECIE EGZOTYKI