BURDA STYLE 12/2023/115

 

Tym razem powrót do sukienek i do moich ulubionych printów czyli wąż w roli głównej po raz setny 😃😂 ale co tam 🤗 Ostatnio szyję z nudów to samo i w dodatku  podobne modele, chociaż w każdym jest zawsze troszeczkę inny detal, tutaj mamy akurat wodę na dekolcie i wiązanie które można zarzucić na tył. Ta sukienka od razu wpadła mi w oko, więc zbytnio się nie zastanawiałam tylko szyłam. Materiał wybrałam w Textilmar, jest to żorzeta Rayon, bardzo fajny miękko układający się, był przeceniony i chyba dlatego skusiłam się po raz kolejny na wężowy wzór 🤭🤭🤭🫢 Model sukienki znajdziecie w Burdzie 12/2023, jest to fason bez podszewki ale ja jednak zrobiłam ja na podszewkce, to znaczy tylko przód i tył bo rękawy raczej nigdy tak nie wykańczam. Pionowy wzór idealnie nadawał się do takiego prostego modelu, czasami za dużo główkuję zamiast szyć to co mi się naprawdę podoba.  Zużycie materiału to około dwa metry.
BURDA 12/2023 MODEL 115








Z boku na nodze dodałam rozcięcie bo ciężko było wychodzić po schodach 😃


Uszyłam ją parę miesięcy temu więc o ile pamiętam to rękawy nieco zweziłam od łokcia do nadgarstka.



Wcale nie było łatwo odszyć dekolt podszewką ale starałam się ją doszyć tak samo jak wiązanie do sukienki, obie warstwy później połączyłam.






Całą resztę sukienki szyło się bardzo dobrze,  jedynie dekolt wymagał większej precyzji. 













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

W ŚWIECIE EGZOTYKI