SUKIENKA SZYFONOWA-BURDA STYLE 6/2016/103

 Z szyfonu który przeleżał kilka lat powstała kolejna sukienka ale się cieszyłam że w końcu udało mi się coś z niego uszyć😃🤗 Po długim namyśle padło na model z czerwcowej Burdy z 2016 roku, do końca nie wiem czy tak naprawdę jest to mój styl ale lubię różnorodność i też tak szyję. Nie byłam pewna czy zrobić ją z rękawem 🤔 pierwotnie skroiłam bez ale po pierwszej przymiarce coś mi w niej brakowało i zaraz je do kroiłam. Oprócz góry elementy krojone są po skosie, rękawy są dosyć obszerne w obwodzie więc od razu przyszło mi do głowy aby zrobić na nim ozdobne lamówki i tak samo na dole sukienki 😊  W oryginale w talii doszyte było coś w rodzaju paska ale ja z tego całkowicie zrezygnowałam, akurat w tym modelu nie było takiej potrzeby. Podszewka i lamówki są zrobione z szyfonu który kupiłam specjalnie do tego materiału. Skróciłam ją na długości kilka centymetrów choć jak tak teraz patrzę na zdjęciach to mogłam zrobić ją jeszcze krótszą. Zamek kryty jest wszyty z boku, nie lubię ich zbytnio w tym miejscu bo jak trzeba coś poprawić to juz mamy więcej pracy 🙄 na szczęście nie było takiej potrzeby, dodam że krój jest bardzo dopasowany. Zużycie materiału na taką sukienkę to około 2 metry.
BURDA 6/2016 MODEL 103

Na tyle dodałam wiązanie, ponieważ głęboki dekolt na tyle i przodzie powodował że sukienka zsuwała się z ramion.


Efekt z lamówkami jest naprawdę super, wszystko podszyłam ręcznie od lewej strony i wygląda bardzo estetycznie. Dużo pracy z nią było ale czasami warto poświęcić czas nawet dla poliestrowej tkaniny ☺️




















Góra sukienki ma dwie podszewki, to znaczy, szyfon naszywałam na szyfon i dopiero później odszywałam całą gorę wiskozową podszewką.


















Przyznam że kolory nie są do końca moje ale z opalenizną nie wygląda źle, czekam na opinie w komentarzach 🥰Pozdrawiam serdecznie ❤️❤️❤️




Komentarze

  1. Śliczna sukienka 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka i Ty w niej. Od dawna obserwuję Twoje projekty, wszystkie są piękne i dopracowane. Oczywiście, że te kolory Ci pasują, wyglądasz ślicznie. Sama również od dawna szyję, więc wiem ile to pracy, osobiście nie znoszę krojenia, ale potem już z górki. Pozdrawiam i życzę kolejnych udanych projektów. Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Basiu, miło mi bardzo że Ci się podoba to co szyję 🥰😊😊😊 Powiem Ci szczerze że też nie lubię krojenia a szczególnie cienkich tkanin bo bardzo trzeba uważać 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

WĄŻ