ZŁOTA PANTERA


Kolejna sukienka pojawiła się u mnie w szafie 😁😃 powoli robi się ciasno ale taka już kolej rzeczy, materiały są więc trzeba je wyszywać. Przepiękny jedwab w cętki kupiłam w sklepie internetowym  https://magazyntkanin.pl/ w rzeczywistości wygląda naprawdę niesamowicie, błyszczy się i ma przepiekne odcienie złota, brązu i czerni. Chciałam z niego stworzyć sukienkę nietuzinkową ale też taką co będę uwielbiać i nosić częściej, dlatego też wybrałam taki krój 🤗🥰🥰🥰 Jest to mój ulubiony, czyli dekolt z wodą a dół po prostu ze skosu ale bardzo szeroki na dole, wykrój ze starej Burdy sprzed 20 lat, zmieniłam tylko dekolt na przodzie i tyle, dodam że te formy mogłabym szyć na okrągło bo tak je uwielbiam. Jak dla mnie jest to suknia którą mogę ubrać na wyjście, zabrać na urlop lub też iść w niej do pracy, w zależności od dodatków wygląda super. Na urlopie w Polsce poszłam w niej do restauracji i od razu zaczepiła mnie dziewczyna z zapytaniem gdzie ją kupiłam bo tak pięknie leży 🤗☺️ no..... było mi bardzo miło❤️  Słuchajcie nie miałam czasu jej obfocić w środku ale uszyłam ją na podszewce wiskozowej, dół podszyty jest lamówką z tego samego materiału, mało widoczny ale zauważyłam że super się układa jak jest tak wykończona. Zużycie materiału na tą sukienkę to około 2 metry.
GÓRA SUKIENKI BURDA 7/2014 MODEL118


DÓŁ SUKIENKI BURDA 5/2002 MODEL 125


Dekolt z tyłu wyciachałam w serek bo ładnie wygląda i zbędna ilość materiału nie grzeje po plecach😉😃 a jest to suknia zdecydowanie na ciepłą pogodę.











Jak widzicie mam do tej sukienki kilka pasków które ładnie się komponują, czarny na manekinie i złoty który mam akurat ubrany na sobie, zapomniałam zrobić kilka zdjęć bez paska bo też nie wygląda źle, jak by ktoś wolał swobodniejszy look.

Szafa zapchana jest po brzegi ale to nie wszystko 😅😅😅😂 bo te bardziej wieczorowe kracje trzymam w pudle na szafie 🤣🤣🤣  każda z Was która szyje będzie mnie rozumieć 🤭🤭🤭🤭 a jeszcze w kolejnych pudłach trzymam sukienki jesienno- zimowe 🤫🤫🤫










Jak się Wam podoba? Prosta elegancka i łatwa do uszycia,  Kochani czekam na Wasze opinie 🥰🥰🥰 Pozdrawiam serdecznie ❤️



Komentarze

  1. Twoje marzenia o idealnej sukience na wesele właśnie się spełniają! Znajdź kreację, która oczaruje wszystkich gości i sprawi, że ten wieczór będzie niezapomniany.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWIELBIAM SUKIENKI ZE SKOSU

LUŹNA SUKIENKA OVERSIZE

WĄŻ